Strona 4 z 7 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 62

Wątek: [mechanika] Wspomagane?

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    230
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wawa
    może mi ktoś powiedziec jak całkowicie zmienic płyn? bo kurde mam nalany nieodpowiedni i mi "trzeszczy" co raz :/ i pytanie czy ktoś mógłby mi "załatwic" ori albo odpowiednik bo do aso mam ok 90km :>

  2. #32
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    ktoś już opisywał jak wymieniał cały płyn, poszukaj . Ładnie było opisane.

  3. #33
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    230
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wawa
    szukałem, nie znalazłem dlatego pytam ;)

  4. #34
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Ja wymieniałem ale nie tak dokładnie tylko z grubsza...
    Kolega który to opisywał pisał że kręcił fajerą w jedną i drugą , jakiś wężyk miła odkręcony itp. Nie wiem dokłdnie jak to było , nie chce tu bzdur pisać. Poszperaj jeszcze , było na 100% opisane.

  5. #35
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Uwaga! temat oleju do wspomy znam na świeżo, bo wczoraj wymieniałem.
    I po 1 jeżeli na korku jest napisane CHF 11 S (nr BMW 83 29 0 429 576 syntetyczny, koszt w aso 63 zł), to według instrukcji można też zalać CHF 7.1 (nr BMW 81 22 9 407 549 mineralny, koszt w aso 50 zł), ewentualnie citroenoski LHM.
    Po 2 ustaliłem, że zamiennikiem dla CHF 11 S jest olej FEBI 6161, http://www.febi.com/pl/service/suche...nummer_submit=
    a dla CHF 7.1 olej FEBI 6162 http://www.febi.com/pl/service/suche...nummer_submit=
    Po 3 zalecany przez BMW http://bmwfans.info/accessories/prod...hydraulic_oil/
    Wybór należy oczywiście do użytkownika. Ja musiałem zrobić dynamiczna wymianę, bo jakiś DEBIL wcześniej zalał tam Dextrona!!! (poszło 4 litry oleju) Teraz po wymianie jest OK. Pozdrawiam.
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    189
    BMW
    BMW
    Skąd
    Polska
    Cytat Zamieszczone przez tgracing
    Uwaga! temat oleju do wspomy znam na świeżo, bo wczoraj wymieniałem.
    I po 1 jeżeli na korku jest napisane CHF 11 S (nr BMW 83 29 0 429 576 syntetyczny, koszt w aso 63 zł), to według instrukcji można też zalać CHF 7.1 (nr BMW 81 22 9 407 549 mineralny, koszt w aso 50 zł), ewentualnie citroenoski LHM.
    Po 2 ustaliłem, że zamiennikiem dla CHF 11 S jest olej FEBI 6161, http://www.febi.com/pl/service/suche...nummer_submit=
    a dla CHF 7.1 olej FEBI 6162 http://www.febi.com/pl/service/suche...nummer_submit=
    Po 3 zalecany przez BMW http://bmwfans.info/accessories/prod...hydraulic_oil/
    Wybór należy oczywiście do użytkownika. Ja musiałem zrobić dynamiczna wymianę, bo jakiś DEBIL wcześniej zalał tam Dextrona!!! (poszło 4 litry oleju) Teraz po wymianie jest OK. Pozdrawiam.
    Witam

    Czyli co , wspomaganie całkowicie chodzi lekko po wymianie ??

  7. #37
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Ja mam na korku napisane ATF i to wszystko co jest na nim napisane. jaki zatem płyn mam zalać?
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #38
    Zaawansowany Użytkownik Awatar tgracing
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    970
    BMW
    BMW E38 750iL '00 Cosmosswarz Shadowline, F11 535d xDrive '16, Ex. Mini R53 Cooper S '02 & E34 525i
    Skąd
    Szczecin, aktualnie: DE, Bodensee
    Jak masz napis ATF to tylko czerwony. Ja na swoim mam CHF 11S (z tego co kojarzę to chodzi o wersje z nivo, bo bez byłe zalewane dextronem) i tak jak wcześniej pisałem. A po wymianie zrobiłem 500 kilosów w rajchu i jest OK! Ale warunek trzeba dobrze przeczyścić układ (wylać stary olej), żeby się nie zmieszały.
    "Nada pode me separar do amor de deus" Ayrton Senna da Silva (1960-1994)

  9. #39
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    569
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Bytom
    Panowie,
    Kierownica chodzi dość ciężko, o ile rano (jak jest zimny) chodzi lekko i jest ok to jak sie zagrzeje chodzi ciężej... :(

    Dolałem płynu (ATF) bo było baaaardzo mało, Pompa nie wyje i niema zadnych innch objawów...

    Czy to że było mało płynu coś schrzaniło..? Co zrobić?

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    144
    U mnie na 100% jest servtronic.

    Problem mam już teoretycznie rozwiązany, po zresetowaniu komputera wspomaganie działa jednym paluszkiem tak jak należy czyli płyn i pompa jest gicior, ale po przekroczeniu pewnej prędkości działa ciężej i tak powinno być ale niestety zdaje się że czujnik padł i po zwolnieniu nie wraca z powrotem do trybu lekkiego. Czy ktoś zna oznaczenie tego czujnika chciałbym go kupić i wymienić. a może to ten magiczny servtronic trzeba jakoś naprawić, nie wiem czy to się naprawia czy wymienia?
    pozdrawiam
    BMW - Bo Moderator Widzi :D

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •