Strona 3 z 7 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 62

Wątek: [mechanika] Wspomagane?

  1. #21
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Cytat Zamieszczone przez bryce
    no to z chęcia kupie kilka butelek... bo ja mam lany ten zwykły z jakimś uszczelniaczem bo lekko cieknie :/:/ i od razu prosze o instrukcje jak to całkiem wylać :/
    --->BMW ASO, Damian mówił, że drogo nie jest :)
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  2. #22
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Cytat Zamieszczone przez bryce
    no to z chęcia kupie kilka butelek... bo ja mam lany ten zwykły z jakimś uszczelniaczem bo lekko cieknie :/:/ i od razu prosze o instrukcje jak to całkiem wylać :/
    --->BMW ASO, Damian mówił, że drogo nie jest :)
    Coś koło 50-70zł za litr a jeden litr mi wystarczył :)
    [URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    230
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wawa
    dzięki za odpowiedzi;), a czym grozi jazda nie na tym dedykowanym tylko na innym ?

  4. #24
    użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    5,673
    BMW
    e38 czerwone
    Skąd
    Białytok
    Cytat Zamieszczone przez bryce
    dzięki za odpowiedzi;), a czym grozi jazda nie na tym dedykowanym tylko na innym ?
    Kupisz najpierw pompę wspomagania ,a później odpowiedni do niej olej - szybko się wtedy nauczysz przestrzegać rad producenta :)

  5. #25
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    230
    BMW
    e38 750i
    Skąd
    Wawa
    no to szykuje sie wycieczka do aso ;)

  6. #26
    Zaawansowany Użytkownik Awatar max
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    666
    BMW
    E38 730D
    Skąd
    pomorze
    Też mam taki kłopot...
    W zime jeszcze wspomaganie na postoju chodziło lekko a teraz już tylko jednakowo ciężej.

    Mechanik mówi że nie mam żadnego czujnika który by to regulował( tak mówi...) ale czy wie co mówi tego nie wiem. Mówi że servotronika nie mam !
    Mówi że pompa siada i tyle . ALe ani nie wyje ani nic :(
    Moja jest 94 roku 4.0 benz. Ktoś może wie czy mam servotronik czy nie ?

    I skoro nie mam tego czujnika to co szukać ?
    Czujniki ABS są ok .
    To jeszcze jakiś sterownik ?

    Przyznam że w...a mnie to wspomaganie mimo że siły mam dosyć to psychicznie mnie męczy że chodziło bardzo lekko a teraz w kit...

    Olej wymieniłem na czerwony ATF , nie mam nivo !

    Będę wdzięczny za mądre rady ;)
    Zanim zaczne szukać pompy .

    pozdro.

  7. #27
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    No właśnie tak jak kolega wyżej napisał, jak rozpoznać czy mamy servotronic czy nie? Ja dziś zauważyłem że przy dużej prędkość - 180km/h jak lekko skręciłem kierownicę to auto praktycznie nie skręciło, musiałem wykonać o wiele większy ruch kołem kierownicy aby zmienić tor jazdy .
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  8. #28
    Jak skręcisz kierownicą w prawą stronę, to odsłoni Ci się puszka ze złączkami z przodu po lewej stronie. Dochodzą do niej 4 albo 6 przewodów. Jak jest 6, to masz servotronic, jak 4, to nie masz.

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Jak skręcisz kierownicą w prawą stronę, to odsłoni Ci się puszka ze złączkami z przodu po lewej stronie. Dochodzą do niej 4 albo 6 przewodów. Jak jest 6, to masz servotronic, jak 4, to nie masz.
    Nie wiem jak u innych ale u mnie kierownica jest cała obudowana- kolumna, i skręcając w prawo nic nie widać żadnych szczelin, puszek, kabli itp.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  10. #30
    Cytat Zamieszczone przez bitek-bitek
    Cytat Zamieszczone przez sylwekk
    Jak skręcisz kierownicą w prawą stronę, to odsłoni Ci się puszka ze złączkami z przodu po lewej stronie. Dochodzą do niej 4 albo 6 przewodów. Jak jest 6, to masz servotronic, jak 4, to nie masz.
    Nie wiem jak u innych ale u mnie kierownica jest cała obudowana- kolumna, i skręcając w prawo nic nie widać żadnych szczelin, puszek, kabli itp.
    Sorry za skrót myślowy. Puszki z kablami musisz szukać za przednim lewym kołem.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •