Zawsze można przerzucić przednie koła na tył i wtedy dojazdówke razem z jednym sprawnym kołem tylnym dać na przód i doczłapać się do wulkanizatora ;)
Zawsze można przerzucić przednie koła na tył i wtedy dojazdówke razem z jednym sprawnym kołem tylnym dać na przód i doczłapać się do wulkanizatora ;)
[URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]
a za mlodu ojciec mi powtarzal:Zamieszczone przez Damias
"synu, najprostsze rozwiazania sprawdzaja sie najlepiej"
BEZ KOMENTARZA..... ;D
No to jest chyba dość proste ;) Troche się trzeba namachać ale lepsze to niż uszkodzony dyfer :DZamieszczone przez szwed_kaskader
[URL]http://7er.pl/showthread.php/9030-Damias[/URL]
Zamieszczone przez Easy
> Ciekawe dlaczego ? chyba ,że będzie koloru różowego :hah: :hah: :hah:
Bez przesady z tym dyfrem. Kto na dojazdówce jeździ z dużą prędkością ? Prawdopodobieństwo korzystania z dojazdówki jest moim zdaniem małe - przy dobrych oponach to sprawa naprawdę sporadyczna. Pytanie tylko od jakiego modelu pasują do e 38 - czy te od e39 lub innych? Na razie mam w bagażniku zapas 225/60/16 i zajmuje sporo miejsca więc uważam że gra jest warta świeczki.
a co ma szerokosc kola do pracy dyfra?????
a co do dojazdowki to tylko z e39 ale srednica kola jest niestety zamala i jeszcze otowor na piaste jest wiekszy
e39 ma większy niż e38?
Tak, w e39 jest to 74,1 mm a w e38 i większości BMW jest to 72,6 mm
Pozdrawiam
Wiktor
Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.
To powinno grać. Pierścień centrujący dokupię i obleci - dzięki za info.
Odkopuję temat (dobrze, że nie trafił już do muzeum). Grześ. Zfinalizowałeś sprawę z dojazdówką do E38? Myślę o takiej do swojej E38 (M60B40) i jestem ciekaw, czy rozwiązanie z dojazdówką od E39 i pierścieniem centrującym się sprawdziło.
To co, że diesel? Pewnie świece zalane;)