Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 75

Wątek: Blos do E32 m30b30

  1. #41
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Vaax wyrobisz sie na 20 w piątek? jak nie to podaj jakiś termin, godzine w niedziele? skoro sobota jest urodzinowa ;)

  2. #42
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    jak coś to zaglądam tu jutro popołudniu i dostosuje sie do każdej godziny w piątek lub niedziele. Wiadomo że najlepiej w piątek o 20.00 ale jak większości pasuje później,wcześniej ja się dostosuje...

  3. #43
    Panowie, ale umawianie terminów to nie ten temat i nie ten dział.

  4. #44
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    no to powróćmy do tematu:
    - jak rozwiązać sprawę filtra odmy - jaki filtr zewnętrzny (o ile nie ma jakiegoś patentu aby zachować ten wąż od seryjnego połączenia odmy) i w jaki sposób to zamontować?
    - jak ustawiony powinien być Blos, jaka lambda, wartość CO2 i CO żeby mieszanka była odpowiednia dla Blosa zapiętego za przepływomierzem?
    - czy świece powinienem założyć standardowe (BOSCH W8 LPR lub NGKNGK V-LINE 15 ZGR5A) gdyż w tej chwili mam Briski Premium? - chodzi o iskrę - w Briskach mamy 3 punkty generowania iskry w pozostałych 1 - czy to może mieć wpływ na wystrzały??

  5. #45
    Cytat Zamieszczone przez pit3er
    no to powróćmy do tematu:
    - jak rozwiązać sprawę filtra odmy - jaki filtr zewnętrzny (o ile nie ma jakiegoś patentu aby zachować ten wąż od seryjnego połączenia odmy) i w jaki sposób to zamontować?
    - jak ustawiony powinien być Blos, jaka lambda, wartość CO2 i CO żeby mieszanka była odpowiednia dla Blosa zapiętego za przepływomierzem?
    - czy świece powinienem założyć standardowe (BOSCH W8 LPR lub NGKNGK V-LINE 15 ZGR5A) gdyż w tej chwili mam Briski Premium? - chodzi o iskrę - w Briskach mamy 3 punkty generowania iskry w pozostałych 1 - czy to może mieć wpływ na wystrzały??
    Jeśli chodzi o węże w dolocie - nie mam wiedzy gdyż BLOS-y montowałem w różnych autach ale e32 m30b30 mnie ominęło. W innych autach starałem się dorobić przejściówkę z dodatkowym wejściem, pod który podłączony był dodatkowy wąż, a do tej przjeściówki był podpięty BLOS.

    Generalnie zawsze starałem się stroić BLOS-a tak, aby lambda oscylowała w okolicach 0,5-0,6 V.

    Świece standardowe.

  6. #46
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    225
    BMW
    szukam znów....
    Skąd
    Wrocław
    no właśnie problemem w moim m30b35 jest fakt że nie mam miejsca na blos'a pomiędzy przepustnica a przepływką... stąd musze zobaczyć na żywca jak to wyglada u innych :0

  7. #47
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    267
    Cytat Zamieszczone przez pit3er
    dobrze żeby było widno... z latarką ciężko cokolwiek zobaczyć...
    może wreszcie czas żebyś sobie naprawił oświetlenie komory silnika? ;)

    Cytat Zamieszczone przez bmwe
    no właśnie problemem w moim m30b35 jest fakt że nie mam miejsca na blos'a pomiędzy przepustnica a przepływką... stąd musze zobaczyć na żywca jak to wyglada u innych:0
    Ja ten problem rozwiązałem skracając o jedną sekcję rurę od filtra powietrza do przepływomierza (to owalne kolanko) i przesuwając przepływomierz bardziej w stronę błotnika. Innej możliwości nie widziałem ze względu na wlot odmy.

  8. #48
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez skalpel
    Cytat Zamieszczone przez pit3er
    dobrze żeby było widno... z latarką ciężko cokolwiek zobaczyć...
    może wreszcie czas żebyś sobie naprawił oświetlenie komory silnika? ;)
    ;) spoko spoko - działa - p.s. jeśli masz ochotę mnie wesprzeć poradą to zapraszam jutro na 20 ;)

  9. #49
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    May 2009
    Posty
    92
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez skalpel
    Ja ten problem rozwiązałem skracając o jedną sekcję rurę od filtra powietrza do przepływomierza (to owalne kolanko) i przesuwając przepływomierz bardziej w stronę błotnika. Innej możliwości nie widziałem ze względu na wlot odmy.
    o tym przesunieciu przepływki i krokowca juz dawno pomyślałem - więc widzę, że szedłem dobrym tropem kombinując jak to zapiąć...

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    267
    Krokowca?! To co nazywasz krokowcem choć nim nie jest powinno być absolutnie już za Blosem patrząc od strony filtra powietrza. Inaczej nie będzie auto chodzić na wolnych obrotach! Bypass przepustnicy z zaworem wolnych obrotów musi ssać już mieszankę powietrza z gazem.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •