Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 12345 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 60

Wątek: V8 czy V12

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    V12 ma inne hamulce. Wieksze. Seryjnie jest wyposażona w DSC, serwotronic, steptronic. Całe wnętrze jest z fabryki obszyte skórą. Jak mi sie coś jeszcze przypomni to dopisze :)
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik Awatar MCGUMA
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    616
    BMW
    e32 735i, e46 318, ex(e30 325i touring, e30 325i coupe, e30 318 sedan, )
    Skąd
    Mielno/Koszalin
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    V12 ma inne hamulce. Wieksze. Seryjnie jest wyposażona w DSC, serwotronic, steptronic. Całe wnętrze jest z fabryki obszyte skórą. Jak mi sie coś jeszcze przypomni to dopisze :)

    Z tego co wiem a miałem v12 to 4.o v8 miała te samą srednice i grubos tarcz co v12.Wieksze zmiany co do dodatkow zaczynaja sie w v12 iL.
    Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(

  3. #23
    7ka
    Gość
    E38 ma wieksze tarcze !!

    a steptronik jest nawet seryjne w 728i

    DSC malo ktore nie ma tego .. lub ASC

    skora.. to jest to co bylo priorytetem i znalazlem taka 740i ktora seryjnie miala obszyte skora,tak samo jak servotronik..

    tunel

    schowki

    boczki do polowy

    deske sam dokupilem i wstawilem wlasnie od 750i

    faktem jest to ze wlasnie 750 ma skore na boczkach-calych a nie tylko airbag i gryfy jak u mnie..

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Może w e32 miał takie same tarcze. W e38 na bank są inne. A to wtedy manual był dodatkiem? No zdarzają sie auta bez DSC a 750 miała to na bank.
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  5. #25
    Vip Vip Awatar Wiktor
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    1,544
    BMW
    EVO VIII
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    No zdarzają sie auta bez DSC a 750 miała to na bank.
    A ja mam 750 bez DSC - tylko ASC.

    Poza tym 750 jako jedyna e38 ma seryjnie wszystkie 4 wentylowane tarcze.

    Nie wiem czy czasem wszystkie 750 nie mają z tyłu fabrycznie NIVO a co za tym idzie większego zbiornika na paliwo - 95 litrów...
    Pozdrawiam
    Wiktor
    Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Co do NIVO to seryjnie tylko w longu (tak mi sie wydaje)
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik Awatar MCGUMA
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    616
    BMW
    e32 735i, e46 318, ex(e30 325i touring, e30 325i coupe, e30 318 sedan, )
    Skąd
    Mielno/Koszalin
    co do wiekszego zbiornika,to fakt v12 ma wiekszy... ;D
    Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(

  8. #28
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2009
    Posty
    10
    BMW
    BMW E38 750i
    Skąd
    Świdnica
    witam.jestem od niedawna posiadaczem 750i z 97 roku.i nikt mi nie powie że 4.4l jedzie podobnie.miałem okazje jechać 740 po lifcie z przebiegiem org.175tyś km i moja 750 bije ją na łeb,pocoś te cztery gary wiecej tam są.

  9. #29
    Cytat Zamieszczone przez rafcioz8
    witam.jestem od niedawna posiadaczem 750i z 97 roku.i nikt mi nie powie że 4.4l jedzie podobnie.miałem okazje jechać 740 po lifcie z przebiegiem org.175tyś km i moja 750 bije ją na łeb,pocoś te cztery gary wiecej tam są.
    Gratuluję zakupu, ale najpierw zapraszam do działu "Przedstaw się i swoją siódemkę". Tam napisz parę słów o sobie i aucie...

  10. #30
    rzeczywiście V8 jest optymalne, ale nie kryję, że jak w 100% byłoby mnie stać to kupiłbym V12.

    Nie jest jakaś kolosalna różnica w kosztach, ale jak dla mnie jednak... szkoda

    wiadomym jest to, że raczej nie wykorzystasz osiągów i 4.4 i 5.4 w 100% ale ja bym brał V12. Poza tym później juz raczej 12-ki nie kupisz, bo 760i w E65/66 to jakaś klęska. Wiecznie się psuje. W E38 silnik jest spokojnie do opanowania

    Powodzenia
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •