Strona 4 z 6 PierwszyPierwszy ... 23456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 60

Wątek: V8 czy V12

  1. #31
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    335
    BMW
    E38 740IL 2001r
    Skąd
    Grantham UK
    Longi maja w standardzie nivo co do zbiornika ja mam 100L
    a silnik 4.4 moim zdaniem jest optymalny .

  2. #32
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez rafcioz8
    witam.jestem od niedawna posiadaczem 750i z 97 roku.i nikt mi nie powie że 4.4l jedzie podobnie.miałem okazje jechać 740 po lifcie z przebiegiem org.175tyś km i moja 750 bije ją na łeb,pocoś te cztery gary wiecej tam są.
    Kolego bije ale nie na łeb, te 4 gary są ale auto nie jest dużo mocniejsze od 4,4 litra, weż też pod uwagę że te 4 dodatkowe gary też ważą, większe tarcze też ważą i ogólnie auto jest cięższe. Nie ma aż tak wielkiej różnicy, oba auta do 100 idą łeb w łeb.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  3. #33
    Vip Vip
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    950
    BMW
    e38 750iL, e66 750iL :)
    Skąd
    Tychy, Śląsk
    Ale jak rzekł wieszcz zabawa zaczyna się po setce!! :D :D

    Koledzy.. ale nie ma baku w e38 co ma 100l. chyba że tankujesz na jakiejś bocznej stacji.. to może i ze 110 mieć.

    już pisałem nie raz.. jeśli chcesz zagazować auto to v8 jeśli nie to v12.

  4. #34
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    hehe może jak w passatach B3 w odpowietrznik ładują i 100l wchodzi.

    Właściwie to czemu tak jest że BMW stworzyło 7er V12 która była flagowym modelem, faworyzowanym przez koncern, skoro 740 osiągami dorównywało jej?
    Może sie mylę ale ten silnik był stworzony do tego aby robić wielkie przebiegi bez mrugnięcia.

    Są jeszcze jakieś koncepcje?
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  5. #35
    Cytat Zamieszczone przez Supermen
    ...Są jeszcze jakieś koncepcje?
    Prestiż
    Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci

  6. #36
    Doświadczony Użytkownik Awatar Supermen
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    2,108
    BMW
    e38 750iL
    Skąd
    Chojnice
    Czyli stare powiedzenie większe jest lepsze? :D
    Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
    lecz jest celem samym w sobie.

    https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/



  7. #37
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    Kronos a co to za różnica gazować v8 m60/m62 czy v12 m70/m73 ?

    każde na gazie dobrze jeździ , w dodatku v12 mniej wymagające

    3,0 ma 27,5 koni z gara
    4,4 ma 35,7 koni z gara

    5,0 ma 25,0 koni z gara
    5,4 ma 27,1 koni z gara

    wniosek v12 jest strasznie archaiczna i nie wymagająca konstrukcja

    nawet 316 ma 26.5 konia z gara , poziom ten sam :)

    co innego koszty więcej wtrysków , ciaśniej pod maską koszta rosną . ...


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

  8. #38
    Vip Vip Awatar Johnny_Bravo
    Dołączył
    Nov 2008
    Posty
    753
    BMW
    750i
    Skąd
    Poznań
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    Kronos a co to za różnica gazować v8 m60/m62 czy v12 m70/m73 ?

    każde na gazie dobrze jeździ , w dodatku v12 mniej wymagające

    3,0 ma 27,5 koni z gara
    4,4 ma 35,7 koni z gara

    5,0 ma 25,0 koni z gara
    5,4 ma 27,1 koni z gara

    wniosek v12 jest strasznie archaiczna i nie wymagająca konstrukcja

    nawet 316 ma 26.5 konia z gara , poziom ten sam :)

    co innego koszty więcej wtrysków , ciaśniej pod maską koszta rosną . ...


    co za tym idzie v12 jest mniej wysilona jednostka wiec żywotniejsza...

  9. #39
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    1,172
    BMW
    BMW X5 4,8i ,M5 E39
    Skąd
    POLSKA
    Cytat Zamieszczone przez Johnny_Bravo
    Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
    Kronos a co to za różnica gazować v8 m60/m62 czy v12 m70/m73 ?

    każde na gazie dobrze jeździ , w dodatku v12 mniej wymagające

    3,0 ma 27,5 koni z gara
    4,4 ma 35,7 koni z gara

    5,0 ma 25,0 koni z gara
    5,4 ma 27,1 koni z gara

    wniosek v12 jest strasznie archaiczna i nie wymagająca konstrukcja

    nawet 316 ma 26.5 konia z gara , poziom ten sam :)

    co innego koszty więcej wtrysków , ciaśniej pod maską koszta rosną . ...


    co za tym idzie v12 jest mniej wysilona jednostka wiec żywotniejsza...

    Kolego jak widzisz czy V12 czy V8 mają mało koni z 1 cylindra, i żaden z nich nie jest wysilonym silnikiem. Porównaj sobie do aut 4 cylindrowych które mają po 200-250 koni.
    X5 4,8 i , poszukiwana E38 750 V12

  10. #40
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    642
    BMW
    E38 740 Manual
    Skąd
    Warszawa
    moje 4,4 v8 aktualnie ma 338 koni co daje 42,25 konia z gara co w połączeniu z manualem daje że v12 zostaje daleko z tyłu (o modyfikacje proszę nie pytać bo to nie ten temat a nie jest to sam program)


    dla porównania 3.0 r6 m54b30 ma 231 koni co daje 38,5 konia z gara


    Kiedyś na spocie Easy mówił że gaz do V12 BMW m70/m73 się nie zakłada bo bmw ma wysilone silniki


    teraz zapytam gdzie ?


    śmiało można gazować v12


    Pozdrowienia Dla Wyznawców Wiary W Niutonometra Wielkiego Czyli Wszystkich Traktorów (Diesli)

    Dieslu, jeśli Cie wyprzedzam, to nie dlatego że chce się ścigać, ale dlatego że śmierdzi !

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •