V12 ma inne hamulce. Wieksze. Seryjnie jest wyposażona w DSC, serwotronic, steptronic. Całe wnętrze jest z fabryki obszyte skórą. Jak mi sie coś jeszcze przypomni to dopisze :)
V12 ma inne hamulce. Wieksze. Seryjnie jest wyposażona w DSC, serwotronic, steptronic. Całe wnętrze jest z fabryki obszyte skórą. Jak mi sie coś jeszcze przypomni to dopisze :)
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
Zamieszczone przez Supermen
Z tego co wiem a miałem v12 to 4.o v8 miała te samą srednice i grubos tarcz co v12.Wieksze zmiany co do dodatkow zaczynaja sie w v12 iL.
Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(
E38 ma wieksze tarcze !!
a steptronik jest nawet seryjne w 728i
DSC malo ktore nie ma tego .. lub ASC
skora.. to jest to co bylo priorytetem i znalazlem taka 740i ktora seryjnie miala obszyte skora,tak samo jak servotronik..
tunel
schowki
boczki do polowy
deske sam dokupilem i wstawilem wlasnie od 750i
faktem jest to ze wlasnie 750 ma skore na boczkach-calych a nie tylko airbag i gryfy jak u mnie..
Może w e32 miał takie same tarcze. W e38 na bank są inne. A to wtedy manual był dodatkiem? No zdarzają sie auta bez DSC a 750 miała to na bank.
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
A ja mam 750 bez DSC - tylko ASC.Zamieszczone przez Supermen
Poza tym 750 jako jedyna e38 ma seryjnie wszystkie 4 wentylowane tarcze.
Nie wiem czy czasem wszystkie 750 nie mają z tyłu fabrycznie NIVO a co za tym idzie większego zbiornika na paliwo - 95 litrów...
Pozdrawiam
Wiktor
Używajcie polskich znaków - jest różnica czy robisz komuś łaskę czy laske.
Co do NIVO to seryjnie tylko w longu (tak mi sie wydaje)
Prowadzenie BMW serii 7 nie sprowadza się do jazdy do celu
lecz jest celem samym w sobie.
https://www.facebook.com/Chojnickie-Muzeum-Motoryzacji-i-Techniki-1624705857838311/
co do wiekszego zbiornika,to fakt v12 ma wiekszy... ;D
Jest e32 7xx,E30 325i 24v swap na e30 335i :) i sprzedane :(
witam.jestem od niedawna posiadaczem 750i z 97 roku.i nikt mi nie powie że 4.4l jedzie podobnie.miałem okazje jechać 740 po lifcie z przebiegiem org.175tyś km i moja 750 bije ją na łeb,pocoś te cztery gary wiecej tam są.
Gratuluję zakupu, ale najpierw zapraszam do działu "Przedstaw się i swoją siódemkę". Tam napisz parę słów o sobie i aucie...Zamieszczone przez rafcioz8
rzeczywiście V8 jest optymalne, ale nie kryję, że jak w 100% byłoby mnie stać to kupiłbym V12.
Nie jest jakaś kolosalna różnica w kosztach, ale jak dla mnie jednak... szkoda
wiadomym jest to, że raczej nie wykorzystasz osiągów i 4.4 i 5.4 w 100% ale ja bym brał V12. Poza tym później juz raczej 12-ki nie kupisz, bo 760i w E65/66 to jakaś klęska. Wiecznie się psuje. W E38 silnik jest spokojnie do opanowania
Powodzenia
Czyste sumienie wynika najczęściej ze złej pamięci