Cytat Zamieszczone przez krzywy191
podam ci ceny takie jak bys to robil umnie,

olej 5w40 castrol lub neste lub valvoline 38zl za 1L 7.5X38 = 285zl
filtr oleju przy castrolu gratis, przy innym 26zl (ALCO)
filtr powietrza (ALCO) 34zl + wymiana 6zl
paliwa (ALCO) 65zl + wymiana 30zl
klimka napelnienie 99zl filtry kabinowe (BOGUS) 90zl za 2szt, odgrzybianie 45zl

+ to co dojdzie, przykladowo

lacznik stabilizatora (trw) 45zl + 25zl wymiana
wachacz przdni prosty (polcar) 70zl + wymiana 50zl
tuleja wachliwa tyl (maxgear) 105zl + wymiana 70zl

SUMA 1019zl

taka mala symulacja, oczywsicie mozesz wydac 5x tyle jak i 5x mniej,
Widziałem kolego w ankiecie że zakładasz słabe zamienniki i tylko dobre oleje itd. Ceny są milutkie dla portfela ale większość z nas wali to co najlepsze ;) a to boli ;/

ps. łącznik stabilizatora TRW masz za 45zł to dobra cena ja za lemfordera płaciłem 82 :D a za wahacze licz po 300-350zł za sztukę bo w grę wchodzą tylko TRW lub Lemforder to chyba że autem będziesz jeździł do kościoła w niedzielę i chcesz robić po 4tys km rocznie to wal co chcesz i tak nie zużyjesz :)


Cytat Zamieszczone przez NikosWariat
olej castrol idzie w Bmw na 1 montaż
tak ale pełen syntetyc i pewnie jakiś tam PRO a krzychu mówi o półsyntetycznym oleju :) lub o najsłabszym i najtańszym syntetycznym. Ja np. zawsze leje Mobile1 Rally Formula 5w50