Strona 5 z 6 PierwszyPierwszy ... 3456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 55

Wątek: [ pozostale] Koszty po kupnie 10 letniego E38

  1. #41
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    niestety codziennie sam dojazd do pracy 100km w 2 strony, + jeszcze miasto, i daje rade nawet na tych co napisales czesciach ktore nienadają sie do mojego auta,

  2. #42
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    36
    Pewnie żaden ale nie można uogólniać nie którzy nie mają kasy na oryginały i często Ci sami ludzie rzadko jeżdżą autem więc wtedy to jest zrozumiałe że pakują zamienniki.

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik Awatar grześ73
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    206
    BMW
    e38 728
    Skąd
    Warszawa/Ursynów
    Hej - ale do tematu. Ja niedawno (trzy tygodnie temu) zakupiłem e38 728. Dałem myślę niemało 98r 22tys. Ale właśnie wziąłem bo wyglądała na zadbaną (plus zimówki). Przekładałem koła - tarcze idealne, amory suche itp. Uszczelka przy tylnych drzwiach idealna wiec wygląda na garażowany - nie chcę tu się chwalić - ale przytaczam to aby potwierdzić że można znaleźć w miarę zadbane auto i pocieszyć kolegę, że wtedy te koszty nie są ogromne i można je rozłożyć w czasie. Albo od razy kupić niedrogo zmęczone auto i wtedy na dzień dobry trzeba sporo dołożyć. Jeśli chodzi o filtry to ogólnie tanie poza kabinowym - pytałem w focie i intercarsie za komplet węglowych 290pln(filtron) - ale na alegro za mniej niż połowę można kupić zamienniki. Tyle moich doświadczeń - właśnie gaz zakładam - ale to inwestycja zwrotna :)

  4. #44
    Vip Vip Awatar tomcad
    Dołączył
    Nov 2007
    Posty
    493
    BMW
    E38 728 '96
    Skąd
    Kraków
    Cytat Zamieszczone przez grześ73
    Hej - ale do tematu. Ja niedawno (trzy tygodnie temu) zakupiłem e38 728. Dałem myślę niemało 98r 22tys.
    Hmm... a ja myślę, że tanio dałeś jeśli to zadbany egzemplarz :)
    W niemcowni za zadbane egzemplarze z przebiegiem do 200 tys trzeba dac nawet 8 tyś euro.

    U mnie jeśli chodzi o koszty po kupnie auta, to zamknąłem się w pierwszym roku w kwocie ok. 5 tyś. Koszty głównie nabiła klimatyzacja, miałem chłodnicę, sprężarkę i rezystory wiatraka do wymiany. Co roku wydaję podobną kwotę... Nie liczę wymiany oleju, opon, felg, lamp i innych gadżetów upiększających auto. itp.
    E23 728 - E38 728 - E60 520d - E65 750i

  5. #45
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    Dla mnie też jest to podstawowa różnica:
    1 Robisz 10tys km rocznie kup Febi, NK czy co tam (dobre do Golfa a nie do BMW)
    2. Robisz od 30-50 tys km kupujesz Lemforder (wahacze) TRW (drążki itd) bo takie są oryginalne zamienniki w serwisie!! Nie wiem może do starych nie bili do mojej E38 zamiennik wkładany w zawieszenie nosił logo BMW i logo producenta.

    Przykład, kupiłem auto z przodu dwa górne wahacze nowe "no name" zrobiłem 5 tys km (jakiś miesiąc od kupna) wahacz aluminiowy nawet się nie zdążył dobrze pobrudzić a już padł i skrzypiał jak bryczka z '30 roku :D

    Na oryginalnych zamiennikach (tak to nazwijmy) czyli na najlepszych producentach robi się minimum po 200tys km nawet w PL a tak jak pisałem ja chcę założyć je teraz i przejeździć 5 lat i sprzedając auto bez remontów ma być cisza w zawieszeniu!
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  6. #46
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2009
    Posty
    36
    I dokładnie mam takie samo podejście bo chcę kupić auto na lata. Dlatego lepiej raz zainwestować porządniej niż potem płacić dwa razy.

  7. #47
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,882
    BMW
    750iL840Ci730LiK53
    Skąd
    Bielsk Podlaski
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Dla mnie też jest to podstawowa różnica:
    1 Robisz 10tys km rocznie kup Febi, NK czy co tam (dobre do Golfa a nie do BMW)
    2. Robisz od 30-50 tys km kupujesz Lemforder (wahacze) TRW (drążki itd) bo takie są oryginalne zamienniki w serwisie!! Nie wiem może do starych nie bili do mojej E38 zamiennik wkładany w zawieszenie nosił logo BMW i logo producenta.

    Przykład, kupiłem auto z przodu dwa górne wahacze nowe "no name" zrobiłem 5 tys km (jakiś miesiąc od kupna) wahacz aluminiowy nawet się nie zdążył dobrze pobrudzić a już padł i skrzypiał jak bryczka z '30 roku :D

    Na oryginalnych zamiennikach (tak to nazwijmy) czyli na najlepszych producentach robi się minimum po 200tys km nawet w PL a tak jak pisałem ja chcę założyć je teraz i przejeździć 5 lat i sprzedając auto bez remontów ma być cisza w zawieszeniu!
    orginalnie to niejest lemforder a BOGE, i niewiem jakie ro gorne wachacze, sa tylko przednie proste i tylnie "banany"

  8. #48
    Super Moderator Awatar EVAN
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,066
    BMW
    E38 '99 740iA, X3 M40i '20, I3s '20
    Skąd
    Kętaki
    Cytat Zamieszczone przez coboss
    Na oryginalnych zamiennikach (tak to nazwijmy) czyli na najlepszych producentach robi się minimum po 200tys km nawet w PL
    Tu chyba jesteś zbyt dużym optymistą ;) ale faktycznie warto zainwestować w dobre zamienniki bo to oszczędność przy większych przebiegach.
    Moje EX - E38 730i '95, E38 735iA '98

  9. #49
    Vip Vip Awatar coboss
    Dołączył
    Feb 2009
    Posty
    4,002
    BMW
    E38 730d
    Skąd
    Szlachta Rydzyńska koło wsi Leszno
    No fakt optymista :D zalezy po jakich drogach sie jezdzi. Do pracy mam w wiekszosci nowe i ladne. Ale jak bym jezdzil co dziennie z Leszna do Poznania to wytzymaly by max 100tys na tych koleinach :/

    @krzywy fakt pokrecilem mowilem o przednim jak ma to znaczenie a jezeli chdzi o ta firme co mowisz to nie wiem co do mnie rozmawiasz. To co zaklada fabryga w wiekszosci to domysly ale z oryginalnym zamiennikiem jest inaczej do mojego auta gdy montowano w serwisie czesci byly zakladane wahacze z 2 logami, producenta i BMW stad wiem ze wahacze robi lemforder a drazki TRW
    ---===Bo radość to suma drobnych przyjemności===---

    *** UWAGA! ACHTUNG! ATTENTION! ATENCION! ***
    Ze względu na ograniczony czas coraz rzadziej zaglądam na forum :(
    W sprawach pilnych proszę o kontakt na maila coboss@op.pl pamiętajcie o zaznaczeniu, że jesteście klubowiczami!

  10. #50
    Zaawansowany Użytkownik Awatar makister
    Dołączył
    Mar 2009
    Posty
    208
    BMW
    BMW 728iA '98
    Skąd
    okolice Łeby
    Ja się troszeczkę podłącze do tematu.Swoje 728 kupiłem za rozsądne pieniądze i adekwatne do stanu.Wydałem 32000 PLN,przebieg nieduży i oryginalny,stan techniczny naprawdę ładny (byłem przed zakupem na diagnostyce).Z każdym km kłaniała się eksploatacja...I tak
    wszystkie filtry,olej (wszystko renomowanych marek i BMW)
    łączniki stabilizatora przód
    tuleje wahliwe
    całe hamulce (zimmerman sport + textar) wydatek większy,bo i kaprys na wiercone tarcze miałem
    pióra wycieraczek
    aku
    pomijam bezpieczniki,żaróweczki,antenkę od tel,zaślepki do zderzaka itp pierdółki
    i koła które także były kaprysem
    także mimo że kupiłem auto w naprawdę świetnym stanie wydałem już nie mało...a i tak bunia daje mi się we znaki :( ostatnio radio mi się rozłącza bez powodu czyli kolejny wydatek się szykuje...ale kto powiedział że będzie lekko ;)

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •