Cytat Zamieszczone przez rudek Zobacz posta
Te całe ATE to niech sobie wsadzą, jest jeszcze taki problem dokręcania kół, nie dokręcania i przeciąganie w taki przypadku niszczy się gniazdo gdzie siedzi śruba i potrafi ją luzować.
Co jest nie tak z ATE? Zrobiłem już na nich 3-3.5k km, pylą mniej niż poprzednie OEM, bardzo przyzwoicie hamują i zero problemu z biciem.

Problem wyginających się tarcz to jakaś masakra (znam tę frustrację ze względu na własne problemy, niby wszystko zrobione a usterka zostaje...), bo musi być powodowany walniętym zawieszeniem - nie jestem w stanie uwierzyć, że gnie się każdy komplet bo są teraz takie kijowe tarcze, a E65/66 ma tak skonstruowaną zawiechę, że je uszkadza - poprzednie tarcze bez problemu dojechałem do samego końca, obecne ATE nie nastręczają żadnych problemów. Pan Samochodzik, może pora pojechać do jakichś specjalistów dalej od siebie?