Cytat Zamieszczone przez Pan_Samochodzik Zobacz posta
Doktoryzacji ciąg dalszy. Oto co udało mi się zebrać przez ostatnie tygodnie odnośnie tarcz:

Centrum serwisowe największego producenta tarcz:
-"Dopuszczalne bicie tarcz dla BMW wynosi max. 0,03, a od 0,05 w górę zaczyna się odczuwalne bicie na kierownicy.

Mechanik z ASO BMW:
- Jeśli tarcze do beemki mają więcej niż 0,02 bicia to odstępujemy od montażu (tarcze do reklamacji).

Oficjalny sklep z częściami do BMW:
- Dopuszczalne bicie tarcz dla BMW wynosi 0,08.

Firma od przetaczania tarcz:
- Jeśli tarcze mają 0,08 bicia to wymagają toczenia.


I w zasadzie wszyscy mają rację.
Zmierzyłeś bicie nowych piast? Piasta ma niższe dopuszczalne bicie od samej tarczy.
My na warsztacie zawsze czyścimy piastę, następnie pomiar bicia. Jak jest ok, to montujemy tarczę, przykręcamy ją kompletem śrub żeby dobrze przylegała do piasty. Pomiar bicia tarczy i jeśli jest ok to dopiero montaż zacisku.
W M5 e60 trafiła nam się tarcza poza normą, a to nie dość że oryginał z ASO, to jeszcze kierunkowa. Tarcza wylądowała w pudełku i poszła na reklamację.

Przedstawiciel ATE(sam fan bmw) opowiadał kiedyś jak walczyli z biciem kierownicy w E39. Winne okazało się zawieszenie, a nie bezpośrednio same tarcze