
Zamieszczone przez
cursor
Co do kopcenia, to inpa i wykonaj następujące czynności:
1. Odłącz wężyk z EGR i sprawdź jaką masz masę powietrza na biegu jałowym
2. Zrób jazdę testową, sprawdź jakie wartości maksymalne osiąga przepływomierz
3. Kolejny test podczas jazdy testowej, to możliwie wysoki bieg(manualnie wybrany), rozpędzasz się z gazem prawie w podłogę(przed kick-down). Obserwujesz jakie są rozbieżności doładowania(między wartością zadaną, a rzeczywistą) w zakresie 1500-2100obr/min
Następnie uruchom ISTA i w funkcjach serwisowych masz pomiar pracy cylindrów(ten sam co w inpie)(bodaj rough running measurement)
Uruchom tę funkcję i jedź się przewieźć(normalna jazda). Następnie jak klikniesz dalej, to program pokaże Ci graniczne wartości.
Jeśli masz rozbieżności między granicznymi wartościami powyżej 2,5-3,0, to można zacząć rozważać ew. wyciągnięcie wtrysków.