Pokaż wyniki od 1 do 10 z 573

Wątek: Jak wygląda 16-letnie BMW E65 z przebiegiem 400 000 km?

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Vip Vip
    Dołączył
    Dec 2009
    Posty
    4,273
    BMW
    Nie mam
    Skąd
    Racibórz(Śląsk)
    Odnośnie dymienia: komputer nie pokazuje żadnych błędów z tym związanych, auto pracuje normalnie ale dymi pod obciążeniem (dym ciemny, nie niebieski), więc do sprawdzenia pójdą wtryski.
    Tutaj także, jeśli możesz coś podpowiedzieć to oczywiście z góry dziękuję.
    Bo tak to często jest.

    Jeśli to nie wtryski to zostają pierścienie tłokowe i remont silnika.
    Przed taką decyzją najpierw wyklucza się podstawowe rzeczy. Włącznie z pomiarem kompresji

    Przy okazji chciałem Cię Cursor dopytać czy wykodowana mata może powodować błędy AUTO Parkingu?
    Czasami nie chce się włączyć - ani z przycisku na kierownicy ani z Menu IDrive. Nie pomaga też wyłączenie i włączenie silnika.
    Następnego dnia działa bez zarzutu.
    Nigdy nie sprawdzałem tego tematu. Chyba klienci w moich rejonach nie używają tego, albo nie mają o tym pojęcia :P


    Co do kopcenia, to inpa i wykonaj następujące czynności:
    1. Odłącz wężyk z EGR i sprawdź jaką masz masę powietrza na biegu jałowym
    2. Zrób jazdę testową, sprawdź jakie wartości maksymalne osiąga przepływomierz
    3. Kolejny test podczas jazdy testowej, to możliwie wysoki bieg(manualnie wybrany), rozpędzasz się z gazem prawie w podłogę(przed kick-down). Obserwujesz jakie są rozbieżności doładowania(między wartością zadaną, a rzeczywistą) w zakresie 1500-2100obr/min
    Następnie uruchom ISTA i w funkcjach serwisowych masz pomiar pracy cylindrów(ten sam co w inpie)(bodaj rough running measurement)
    Uruchom tę funkcję i jedź się przewieźć(normalna jazda). Następnie jak klikniesz dalej, to program pokaże Ci graniczne wartości.
    Jeśli masz rozbieżności między granicznymi wartościami powyżej 2,5-3,0, to można zacząć rozważać ew. wyciągnięcie wtrysków.
    Tyle, że korektry wtrysków mogą rozjeżdżać się z kilku powodów:
    - niewłaściwe odczyty z przepływomierza
    - brudny kolektor ssący
    - problemy z podciśnieniem, co skutkuje niewłaściwie działającymi klapkami(pod warunkiem, że jeszcze są)
    - źle wpisane korekty wtrysków do sterownika silnika
    - problemy ze szczelnością cylindrów(np. podkładka pod wtryskiem)
    - kompresja

    Odnośnie hamulców. Czy po montażu piast został wykonany pomiar bicia piasty, przy pomocy miernika zegarowego?
    Czy tarcza była założona na suchutką piastę czy może użył jakiegoś smaru?
    Ostatnio edytowane przez cursor ; 09-12-2019 o 09:40
    Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms

Podobne wątki

  1. [E38] Jak wygląda E38 po 622.000 km
    Przez Banol w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 02-11-2012, 09:45
  2. [audio/video] Jak wygląda to radio?
    Przez Prosiak w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 03-08-2012, 13:10
  3. Jak wygląda Twój bagażnik? :D
    Przez Michal750 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 17-04-2012, 22:49
  4. Tak wygląda mieszkanie fanatyka BMW
    Przez marek1132 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 03-01-2010, 22:43
  5. jak to wygląda?????
    Przez krzywy191 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 40
    Ostatni post / autor: 10-12-2008, 23:35

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •