Ja do 535d wyrwałem kompletną sprawną skrzynię ze sprzęgłem za 900 zł, więc niemożliwe, że do 730d masz zapłacić trzy razy tyle- kwestia poszukania.
Aby uniknąć ryzyka, że cokolwiek się rozpuści czy pozatyka mechatronikę, podszedłbym do sprawy tak, jak pisałem- włącznie z demontażem konwertera. Jedyne ryzyko, które przy tym widzę i które kiedyś na własnej skórze przeżyłem, to fakt, że po wymianie na świeży olej i przepłukaniu całego układu, może odezwać się lock-up w konwerterze. W tym aucie, które ma w tej chwili 515kkm, zmieniałem olej włącznie z regeneracją mechatroniki przy ok. 450kkm, a wcześniej, według ASO, olej w skrzyni był zmieniany przy ok. 370kkm. Niestety po kilkuset kilometrach od wymiany lock-up zaczął się ślizgać i pomogła dopiero wymiana konwertera. W innych 3.0d przy wymianie oleju w skrzyni nie odnotowałem takiego przypadku, ale raz to się zdarzyło, pewnie z racji wysokiego przebiegu.