U mnie po założeniu gazu wywaliło mi DSC Check engine i redukowalo moc. Nie pamiętam dokładnie błędów które miałem ale razem z laso sprawdzaliśmy po kolei wszystko w inpie i stanęło na błędach związanych z przepustnicą. Sprawdziłem sobie wiązki w komorze silnika i znalazłem przewód który ktoś obciął a następnie skręcił palcami i słabo zaizolował. Naprawiłem to i był spokój na kilka miesięcy. Po tym czasie błędy znów powróciły. Wtedy cursor podpowiedział mi, że by wymienić piny w kostce przepustnicy bo często są z nimi problemy. Więc szybciutko do elektronicznego po piny za 60gr sztuka, wymiana i po problemie.
Dodam, że też próbowałem jazdy na benzynie i robiłem po parę set kilometrów ale akurat wtedy żaden błąd nie wyskoczył. Błędy pojawiały się w różnych sytuacjach. Na autostradzie przy szybkiej jeździe i stojąc na światłach.
I jeszcze jedno, błędy mieszanki też się pojawiały. Gazownik stwierdził, że katalizatory są zapieprzone i za 700zł mi to "naprawią". Więc posłuchaj chłopaków i zacznij od gazownika a piny w kostce dla pewności możesz wymienić koszty są śmieszne bo mnie to kosztowało koło 7zł za piny, 15zł izolacja odporna na temperaturę i kostka w serwisie 18zł. Można też kupić zarobione piny z przewodami w serwisie ale za 19zł za sztukę a jest ich chyba 8.




Odpowiedz z cytatem