Poka¿ wyniki od 1 do 5 z 5

W±tek: 5F9B regulation time lowering

  1. #1
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2014
    Posty
    81
    BMW
    e66 730LD 170KW lift
    Sk±d
    Wroc³aw

    Post 5F9B regulation time lowering

    Witam Panowie, co pewien czas wyskakuje mi b³±d nivo:
    5F9B regulation time lowering
    Po ponownym uruchomieniu auta znika. Wydaje mi siê, ¿e wyskakuje przy wiêkszych nierówno¶ciach na drodze.
    Stawiacie na sensory wysoko¶ci czy mo¿e kompresor nie wydala?
    Test szczelno¶ci nivo przeszed³ OK, sensory te¿ wygl±daj± na sprawne bo warto¶ci siê zmieniaj± wsiadaj±c i wysiadaj±c z jednej i drugiej strony.
    Aha w baga¿niku mo¿na wyczuæ jakby zapach oleju hydraulicznego ale nie jestem pewien czy dobrze to okre¶lam. Mo¿e to olej klapy hydraulicznej?

  2. #2
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik Awatar Mati745li
    Do³±czy³
    Feb 2019
    Posty
    24
    BMW
    E66 745li
    Sk±d
    Gdynia
    Up . Mam ten sam problem . Auto stoi równo , kompresor dzia³a raz na jakis czas wywali b³ad , a czasami spokój na d³ugo.

  3. #3
    Vip Vip
    Do³±czy³
    Dec 2009
    Posty
    4,240
    BMW
    Nie mam
    Sk±d
    Racibórz(¦l±sk)
    Na pocz±tek do sprawdzenia czujniki czy odczyt z nich jest p³ynny, czy przeskakuj± z warto¶ciami.
    Nastêpnie warto zajrzeæ do przeka¼nika kompresora, czy przypadkiem styki nie s± nadpalone. Je¶li tak, to wymieniæ(bodaj 65z³ nowy)

    Najbardziej prawdopodobna opcja to sam kompresor
    Celem wykszta³cenia nie jest nape³nienie umys³u cz³owieka faktami; zadaniem jest nauczyæ go, jak ma u¿ywaæ umys³u do.. my¶lenia. A czêsto zdarza siê, ¿e cz³owiek lepiej umie my¶leæ, nie bêd±c krêpowany wiedz± przesz³o¶ci.
    Henry Ford

    Nie pomagam przez tel, chcesz co¶, jest pw, mail, gg, w ostateczno¶ci sms

  4. #4
    Zaawansowany U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jul 2010
    Posty
    110
    BMW
    E65 750i Individual + E30 318iCA
    Sk±d
    Warszawa

    Post

    Podbijam.

    Mam ten sam problem (5F9B - Control-time fault, lowering). Czujniki sprawne. Przeka¼nik sprawny. Wywala³o b³±d co jaki¶ czas wedle ochoty. Zdarza³o siê 500km bez b³êdu, zdarza³o siê na pierwszej prostej. Auto sta³o delikatnie krzywo (prawa strona ni¿ej).

    1. Id±c po nazwie b³êdu domy¶li³em siê, ¿e chodzi o problem z opuszczaniem.
    2. Nape³ni³em oba miechy przez ISTA, posz³y max do góry elegancko
    3. Spróbowa³em je opu¶ciæ. Prawa strona posz³a w dó³, lewa trochê drgnê³a i tyle.
    4. Teraz auto stoi mocno krzywo (lewa mocno za wysoko), a¿ ¶ci±ga w prawo. Lewa strona nie chce siê opu¶ciæ. B³±d wywala od razu po kilkuset metrach jazdy.

    Prawa strona podnosi siê i obni¿a prawid³owo. Gdzie dalej szukaæ? Elektrozawory, czy mo¿e byæ co¶ jeszcze innego? Czy da siê je wymieniæ same czy trzeba ca³o¶æ?

    Bêdê wdziêczny za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez .raven ; 28-02-2020 o 08:44
    EX: Audi 100 2.3 '84, Audi V8 4.2 '91, BMW E32 735iA '88, BMW E30 318i '90 Coupe, BMW E30 318i '94 Touring, BMW E65 745i '02
    JEST: BMW E30 318iAC '92, BMW E65 750i Individual '07

  5. #5
    Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    May 2014
    Posty
    81
    BMW
    e66 730LD 170KW lift
    Sk±d
    Wroc³aw

    Post

    Cytat Zamieszczone przez .raven Zobacz posta
    Podbijam.

    Mam ten sam problem (5F9B - Control-time fault, lowering). Czujniki sprawne. Przeka¼nik sprawny. Wywala³o b³±d co jaki¶ czas wedle ochoty. Zdarza³o siê 500km bez b³êdu, zdarza³o siê na pierwszej prostej. Auto sta³o delikatnie krzywo (prawa strona ni¿ej).

    1. Id±c po nazwie b³êdu domy¶li³em siê, ¿e chodzi o problem z opuszczaniem.
    2. Nape³ni³em oba miechy przez ISTA, posz³y max do góry elegancko
    3. Spróbowa³em je opu¶ciæ. Prawa strona posz³a w dó³, lewa trochê drgnê³a i tyle.
    4. Teraz auto stoi mocno krzywo (lewa mocno za wysoko), a¿ ¶ci±ga w prawo. Lewa strona nie chce siê opu¶ciæ. B³±d wywala od razu po kilkuset metrach jazdy.

    Prawa strona podnosi siê i obni¿a prawid³owo. Gdzie dalej szukaæ? Elektrozawory, czy mo¿e byæ co¶ jeszcze innego? Czy da siê je wymieniæ same czy trzeba ca³o¶æ?

    Bêdê wdziêczny za pomoc.

    Z tego co pamiêtam to w amortyzatorze jest zaworek który lubi siê zawieszaæ, przeczy¶ciæ, przepolerowaæ, przesmarowaæ, u mnie to rozwi±za³o problem.

Podobne w±tki

  1. [E38] Long, Long time ago
    Przez ratovnik w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 234
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 14:52
  2. [ elektryka] 1222 Oxygen Sensor regulation
    Przez PiK-MaN w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 27-04-2009, 20:30

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •