Zastanawiam się dlaczego nie ściąga teraz w lewo ?!Nie chce Cie dołować, ale też raz tak miałem, że jak zmieniłem koła stronami to chwile było dobrze a potem znów wróciło hmm Moze kwestia jakiś naprężeń czy cuś !?
Zastanawiam się dlaczego nie ściąga teraz w lewo ?!Nie chce Cie dołować, ale też raz tak miałem, że jak zmieniłem koła stronami to chwile było dobrze a potem znów wróciło hmm Moze kwestia jakiś naprężeń czy cuś !?
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				F01 to jest jednak cud niemieckiej inżynierii.
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				Szanuję ,szanuję Bartku :)
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				Tez niestety muszę się zajać sciąganiem w prawą stronę...Dziś myślałem ze wyjde z siebie jak jechalem na trasie + do tego kierownica ustawiona lekko w lewą strone. Ktoś moze poleci jakis zakład w Świetokrzyskim co ogarnie sprawnie temat? Zawias tydzień temu sprawdzany i okej wszystko...koła takze wyważone..
Ostatnio edytowane przez mike997 ; 05-09-2019 o 00:58
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				 
 
				Graja tez role ustawienia czujnikow i kalibracja kierownicy.
Jakis czas temu zaczalem sie bawic w resetowanie ustawien i robienia zbieznosci w normalnych warsztatach. Ciagle kiera byla przekrzywiona i sama potrafila zmianiac pozycje (kat) przy roznych predkosciach. Skonczylo sie na tym, ze w ASO musieli wyzerowac tylna os skretna, pokasowac czujniki, skalibrowac kierownice i zrobic geometrie na ich sprzecie.
Duzo moim bledem byla zabawa w ISTA/D z kalibracja ABL Steering na nie idealnie plaskiej powierzchni. Do teog jest zapytania o ustawienia kol na wprost i kierownicy na wprost. Bez sprzetu ciezko to zrobic.