Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Witam wszystkich :)

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2019
    Posty
    2
    BMW
    E38 750i
    Skąd
    Warszawa

    Post Witam wszystkich :)

    Witam wszystkich forumowiczów
    Nie dawno stałem się posiadaczem swojej siódemki mianowicie e38 750i wyciągnąłem bidulke z krzaków po ponad trzech latach stania z powodu wystrzelonej wiskozy (aż zrobiła dziurę w masce) przez co były właściciel stracił do niej cierpliwość tak więc żeby ja ruszyć musiałem zmontować układ chłodzenia, zmieniłem olej, zalałem borygo, podłączyłem akumulatory i nastała chwila prawdy, auto odpaliło niemalże od strzała, silnik ładnie równo pracował co wzbudziło u mnie uśmiech na twarzy, parę tematów jest jeszcze do zrobienia czeka na porządne czyszczenie i napewno całą ją sobie odmaluje bo z zawodu jestem lakiernikiem więc z tym nie będzie problemu ale przed pracami lakierniczymi pomału niweluje wszystkie usterki mankamenty mechaniczne bo parę błędów ciągle wyrzuca jak np
    sonda lambda,
    nie włącza się zawór odpowietrzania zbiornika paliwa bank1?
    elektryczny wentylator chłodnicy się nie włącza,
    brak komunikacji sterownika silnika ze sterownikiem skrzyni,
    wyrzuca, że nie aktywuje się "map cooling" zgaduje że chodzi o ta wtyczkę co jest w termostacie o ile w tym silniku ona tez jest bo wiązki nie mogę znaleźć ale mogła zniknąć podczas wyskoczenia wiskozy a miejsce na termostacie w którym jest ta wtyczka jest zapecynowane jakimś klejem ale to narazie zostawiam w spokoju auto się nie grzeje nawet podczas obecnych upałów wiec sam termostat napewno działa

    W linku jakieś tam fotki narazie piękna nie jest ale spokojnie po mału do celu :)
    https://drive.google.com/drive/folde...WULBZmgTOkNvvV

    wczoraj do pierwszej w nocy podmieniałem przepływki bo miałem tez i jej błąd aż zauważyłem ze wiązka jest uszkodzona i nagle jak ręka odjął wszystkie problemu związane z przeplywka i wypadaniem zaplonu zostaly pożegnane