Może być wolne od wad typu wtryski. Ale czy przedlift czy polift nie ma to znaczenia. Głównym mordercą jest temperatura.
Na forum pojawił się kiedyś fajny artykuł nt. N63 - do poczytania tutaj.
Trochę na temat N63 było w tym wątku.
Fajny silnik jeśli chodzi o techniczne aspekty. Aż żal, że jest silnikiem aż tak wysokiego ryzyka :-(
Jaro, z ciekawości, ile km już nalatałeś swoją 750?
Wg tego artykułu to od temperatury usmażył się akumulator.....Dobre.Tylko jak ???? Albo do wyjęcia rozrusznika trzeba silnik wyjąć.Masakra.Ten silnik jak ma dobre,drożne katy nie zasrane nagarem z oleju to ładnie dmucha wydechem i nie kisi sie pod maską.To nie wina temperatury tylko wtrysków.Od nich sie zaczyna problem a potem leci dalej.Te silniki co mają 450km są już inaczej rozwiązane z zasilaniem.Poszykaj i daj przykłady takich aut z padniętym motorem ...
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Proszę. Zajęło mi to 5 minut. LCI, 449 koni.
https://www.mobile.de/pl/Samochod/BM...281236135.html
"Austauschmotor bei 95.055KM in 08/2017 von BMW erhalten. Somit erst 55.000 km Fahrleistung"
Ostatnio edytowane przez matsember ; 05-08-2019 o 18:26
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si