Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: f01 do oceny

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Cytat Zamieszczone przez Słowik Zobacz posta
    Na pewno poczujesz różnicę. W końcu te auta dzieli przepaść technologiczna.
    Osiągi, prowadzenie i wyposażenie: zdecydowanie na korzyść F
    Niezawodność ( Szczególnie w przypadku 750 ), koszty utrzymania i klimat auta: zdecydowanie po stronie E38
    Tak na marginesie, miałem okazję pojezdzić F 750 i jakoś mnie nie zachwyciła. Czegoś mi brakuje w tym aucie. Chyba właśnie tego klimatu. No i spodziewałem się wyższego komfortu w porównaniu z E38.
    Rozwiń swoją myśl ( Szczególnie w przypadku 750 )...Bo z tego co mi widomo to te N63B44B są wolne od wat typu wtryski i itp....
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  2. #2
    Vip Vip Awatar matsember
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    325
    BMW
    G21 320i, ex E65 745i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez jaro5 Zobacz posta
    Rozwiń swoją myśl ( Szczególnie w przypadku 750 )...Bo z tego co mi widomo to te N63B44B są wolne od wat typu wtryski i itp....
    Może być wolne od wad typu wtryski. Ale czy przedlift czy polift nie ma to znaczenia. Głównym mordercą jest temperatura.
    Na forum pojawił się kiedyś fajny artykuł nt. N63 - do poczytania tutaj.
    Trochę na temat N63 było w tym wątku.
    Fajny silnik jeśli chodzi o techniczne aspekty. Aż żal, że jest silnikiem aż tak wysokiego ryzyka :-(
    Jaro, z ciekawości, ile km już nalatałeś swoją 750?

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Cytat Zamieszczone przez matsember Zobacz posta
    Może być wolne od wad typu wtryski. Ale czy przedlift czy polift nie ma to znaczenia. Głównym mordercą jest temperatura.
    Na forum pojawił się kiedyś fajny artykuł nt. N63 - do poczytania tutaj.
    Trochę na temat N63 było w tym wątku.
    Fajny silnik jeśli chodzi o techniczne aspekty. Aż żal, że jest silnikiem aż tak wysokiego ryzyka :-(
    Jaro, z ciekawości, ile km już nalatałeś swoją 750?
    Wg tego artykułu to od temperatury usmażył się akumulator.....Dobre.Tylko jak ???? Albo do wyjęcia rozrusznika trzeba silnik wyjąć.Masakra.Ten silnik jak ma dobre,drożne katy nie zasrane nagarem z oleju to ładnie dmucha wydechem i nie kisi sie pod maską.To nie wina temperatury tylko wtrysków.Od nich sie zaczyna problem a potem leci dalej.Te silniki co mają 450km są już inaczej rozwiązane z zasilaniem.Poszykaj i daj przykłady takich aut z padniętym motorem ...
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  4. #4
    Vip Vip Awatar matsember
    Dołączył
    Jun 2009
    Posty
    325
    BMW
    G21 320i, ex E65 745i
    Skąd
    Wrocław
    Proszę. Zajęło mi to 5 minut. LCI, 449 koni.
    https://www.mobile.de/pl/Samochod/BM...281236135.html

    "Austauschmotor bei 95.055KM in 08/2017 von BMW erhalten. Somit erst 55.000 km Fahrleistung"
    Ostatnio edytowane przez matsember ; 05-08-2019 o 18:26

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Cytat Zamieszczone przez matsember Zobacz posta
    Proszę. Zajęło mi to 5 minut.
    https://www.mobile.de/pl/Samochod/BM...281236135.html

    "Austauschmotor bei 95.055KM in 08/2017 von BMW erhalten. Somit erst 55.000 km Fahrleistung"
    A więcej przykładów ??? Nie wiadomo co było powodem wymiany motoru.Przed lifty się topiły pod maską jak zapchane były katy.Znam takie przypadki.Ale z tymi motorami to ułamek tego co było.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Cytat Zamieszczone przez matsember Zobacz posta
    Może być wolne od wad typu wtryski. Ale czy przedlift czy polift nie ma to znaczenia. Głównym mordercą jest temperatura.
    Na forum pojawił się kiedyś fajny artykuł nt. N63 - do poczytania tutaj.
    Trochę na temat N63 było w tym wątku.
    Fajny silnik jeśli chodzi o techniczne aspekty. Aż żal, że jest silnikiem aż tak wysokiego ryzyka :-(
    Jaro, z ciekawości, ile km już nalatałeś swoją 750?
    Przbieg....proszę.Na silniku mam ok 80tyś i jest ok.Nawet mody wytrzymuje.Oleju łyka znikome ilości jak sie gniecie na odcinku obrotów.Wiadomo że dwie turbiny to i olej ma jak uchodzić.Ale tak na normalną jazde to max 1litr na wymianę,czyli 8-10tyś.km.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

Podobne wątki

  1. [E65/66] e65 do oceny
    Przez lukasz7 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-06-2016, 20:01
  2. e38 - do oceny
    Przez gilu_e32 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 08-01-2013, 12:52
  3. [E38] 728 do oceny
    Przez BlooDi w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 06-01-2013, 11:44
  4. [E38] E38 740 do oceny
    Przez bladyatl w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-01-2013, 22:10
  5. [karoseria] E66 760 LI do oceny
    Przez Jozymek23 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-09-2012, 09:52

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •