Moje auto jest w serwisie nieautoryzowanym specjalizującym się w BMW. 740i, 2009 rok, Dynamic Drive i Integral Active Steering. Auto pojechało na poprawienie uszczelki miski olejowej, bo po ostatniej wymianie znowu przeciekał stamtąd olej. Przy okazji, że sanki i tak muszą zjechać w dół postanowiłem zdemontować pompę dynamic drive i oddać ją do sprawdzenia, bo była już głośniejsza niż zazwyczaj. Okazało się, że ta część od wspomagania wymaga naprawy, ponieważ były tam w środku kawałki plastiku, prawdopodobnie filterek z tego zbiorniczka od płynu DD. Pompa naprawiona z gwarancją w profesjonalnej firmie, nowy zbiorniczek BMW, nowy przewód doprowadzający płyn od zbiorniczka do pompy, na wszelki wypadek. Auto poskładane przez warsztat, płyn Pentosin uzupełniony i warsztat twierdzi, że po uruchomieniu procedury testu dynamic drive, auto go nie przechodzi, wywala błąd i pokazuje, że czujnik kąta skrętu jest przekrzywiony o 1440 stopni. Wstępnie myśleli, że krzyżak na kolumnie kierowniczej przy zdejmowaniu z maglownicy i opuszczaniu sanek się przekrzywił ale nie jest to możliwe tym bardziej o 4 pełne obroty kierownicy. Moim zdaniem, nie przeprowadzili jakiejś procedury kalibracji tego czujnika albo coś. Macie jakieś pomysły co im doradzić? :)