Poka¿ wyniki od 1 do 8 z 8

W±tek: Wypadaj± zap³ony N62B44 1-4

  1. #1
    Radekk
    Go¶æ

    Post Wypadaj± zap³ony N62B44 1-4

    Dzieñ dobry.

    Naprawiam koledze E60 545i z silnikiem N62B44 , jest problem z wypadajacym zap³onem. Zosta³y wymienione ¶wiece, cewka która mia³a przebicie , zrobione adaptacjê valvetronica, wci±¿ wypada zap³on, gumy odm (mebrany) s± ok. Podejrzewam uszczelki pod pokrywami zaworów ¿e jest tam gdzie¶ nieszczelno¶æ.... tylko nie chce go skasowaæ na 600zl razem z czê¶ciami...moze wy co¶ doradzicie?

    Wiem to nie seria 7 ale tutaj jest wiêcej u¿ytkowników 7 z tym motorem :)

  2. #2
    Vip Vip Awatar damned1
    Do³±czy³
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Sk±d
    Wroc³aw
    Doradzimy, ¿eby¶ przeszuka³ ten dzia³. O wypadaniu zap³onów w N62 jest tu ju¿ kilka wielostronicowych w±tków.

  3. #3
    Radekk
    Go¶æ
    Niestety ju¿ przeszukalem tematy. Chyba ludzie zapomnieli o tych uszczelkach bo dostêp jest cholernie ciê¿ki, trzeba ¶ci±gaæ ca³± górn± klawiaturê silnika. Tylko pytanie czy to ma wp³yw na wypadanie zap³onu ?

  4. #4
    Vip Vip Awatar damned1
    Do³±czy³
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Sk±d
    Wroc³aw
    W E60 jest ciê¿ki dostêp to fakt. Próbuj, ale bardzo czêsto nieustêpuj±ce wypadanie zap³onów po wymianach ¶wiec, cewek, zamian± miejscami jest sygna³em zu¿ytych wa³ków/d¼wigienek po¶rednich Valvetronica.

  5. #5
    Radekk
    Go¶æ
    Na kompie wyrzuci³ mi b³±d nieregularne wypadanie zap³onu, obroty czasami sobie skacz± delikatnie na postoju , przy ruszaniu go dlawi ale potem ju¿ jest ok. Mam nadziejê ¿e nie bêdzie to valve.. nie podjalbym siê tego w ¿yciu ju¿.

  6. #6
    Vip Vip Awatar melas
    Do³±czy³
    Aug 2013
    Posty
    278
    BMW
    CharlestizOB
    Sk±d
    Wrze¶nia
    Moim zdaniem kat do sprawdzenia. Najlepiej wykrêciæ sondê i kamerka z biedry za 90zl i podejzysz kata

  7. #7
    Radekk
    Go¶æ
    Melas- trafna podpowied¼, pukalem m³otkiem delikatnie i co¶ jakby by³o tam urwane. Ciê¿ko oceniæ.

    Uszczelki pod zaworami i tak muszê wymieniæ bo delikatnie s±czy siê olej spod dekli. No có¿ po¿yjemy zobaczymy :)

  8. #8
    Radekk
    Go¶æ
    Dzieñ dobry.

    W sobotê przyjecha³y uszczelki pod dekle zaworów, wiêc po 16 zabra³em siê za wymianê. £atwo nie by³o 6h pracy mówi samo za siebie... do rzeczy.

    Trzeba wybebeszyc ca³± górê motoru, mam tu na mysli: cewki, swiece, dolot, wtedy mamy dostêp do ¶rub pokryw. Przy okazji mo¿na wymieniæ rurê wodn±.

    Dlawienie znik³o, falowanie obrotów te¿. Zobaczymy na jak d³ugo.

Podobne w±tki

  1. [silnik] wypadanie zap³ony i synchronizacja
    Przez beny16xdxd w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 28-03-2019, 18:27
  2. [silnik] N62b44 alternator
    Przez robert788 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 04-01-2019, 13:48
  3. [silnik] Problem vvt n62b44
    Przez LEWY77 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-12-2017, 14:27
  4. [karoseria] Polift 2004 z n62b44
    Przez laso w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 19-12-2016, 12:30
  5. [elektronika] Wypadaj±ce zap³ony
    Przez Pavluck w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 14-04-2014, 19:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •