No przed składaniem na pewno ją rozbiore. To co mówisz że główne zostawić?![]()
No przed składaniem na pewno ją rozbiore. To co mówisz że główne zostawić?![]()
nie wyglądają źle, ale jak już tu dotarłeś to bym je wymienił. Wszystko zależy czy je dostaniesz, GLYCO były tanie, komplet z korbowodowymi to było jakoś około tysiąca. Ostatecznie ASO, no ale albo robić dobrze albo wcale.
Góra bardzo ładna, ładniejsza niż u mnie, ale ja miałem odkręcające się śruby magistrali i blisko 300kkm jak to robiłem. Dźwigienki bardzo ładne jak na M70.
pozdrawiam Bartek
W aso komplet panewek około 3200 biorąc żółte. Jestem ku temu żeby je wymienić, bo tylko dolne korbowodowe wyglądają ładnie. I śruby nowe dawać? A z rozrządem robiłeś coś u siebie ?
![]()
Ostatnio edytowane przez Bartekrsv4 ; 08-07-2019 o 20:05
ja mam silnik po remoncie na zapas. Dawcą było rozbite e31 z przebiegiem 160kkm, także silnik był jak nowy po rozebraniu.
w aucie poza dźwigienkami i popychaczami z pastylkami nowymi na górze nie ruszałem grubszych spraw mechanicznych, bo na razie nie było potrzeby.
śruby zawsze nowe i na stopach wału i korb. Chociaż ludzie jeżdżą w tak niewysilonych silnikach i nic się nie dzieje na ponownie złożonych.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-07-2019 o 20:29
pozdrawiam Bartek
Zadzwoń do firmy CER Motor, mają bogatą ofertę częśći do silników. Możliwe, że coś znajdziesz ciekawego.
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion