No przed składaniem na pewno ją rozbiore. To co mówisz że główne zostawić?
No przed składaniem na pewno ją rozbiore. To co mówisz że główne zostawić?
nie wyglądają źle, ale jak już tu dotarłeś to bym je wymienił. Wszystko zależy czy je dostaniesz, GLYCO były tanie, komplet z korbowodowymi to było jakoś około tysiąca. Ostatecznie ASO, no ale albo robić dobrze albo wcale.
Góra bardzo ładna, ładniejsza niż u mnie, ale ja miałem odkręcające się śruby magistrali i blisko 300kkm jak to robiłem. Dźwigienki bardzo ładne jak na M70.
pozdrawiam Bartek
W aso komplet panewek około 3200 biorąc żółte. Jestem ku temu żeby je wymienić, bo tylko dolne korbowodowe wyglądają ładnie. I śruby nowe dawać? A z rozrządem robiłeś coś u siebie ?
Ostatnio edytowane przez Bartekrsv4 ; 08-07-2019 o 20:05
ja mam silnik po remoncie na zapas. Dawcą było rozbite e31 z przebiegiem 160kkm, także silnik był jak nowy po rozebraniu.
w aucie poza dźwigienkami i popychaczami z pastylkami nowymi na górze nie ruszałem grubszych spraw mechanicznych, bo na razie nie było potrzeby.
śruby zawsze nowe i na stopach wału i korb. Chociaż ludzie jeżdżą w tak niewysilonych silnikach i nic się nie dzieje na ponownie złożonych.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-07-2019 o 20:29
pozdrawiam Bartek
Zadzwoń do firmy CER Motor, mają bogatą ofertę częśći do silników. Możliwe, że coś znajdziesz ciekawego.
Mr. Perfect 4 x K1 World Champion