Strona 8 z 13 PierwszyPierwszy ... 678910 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 122

Wątek: Witam ponownie

  1. #71
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    82
    BMW
    e32 750il
    Skąd
    Elbląg
    Miło patrzeć, że moja dawna Bmka doczekała się porządnego remontu. Trzymam mocno kciuki! Cały czas czuję sentyment do tego samochodu. Nie mogę tylko przeboleć, że ktoś przed Tobą wyrzucił ładne welury elektryczne i wstawił to co jest teraz. Ale najważniejsze, żeby Tobie się podobało. Powodzenia!

  2. #72
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Cześć, na wstępie dzięki wszystkim za bardzo pomocne rady, na pewno się przydadzą. Arturo, zapomniałem całkowicie o tym, że posiadam kontakt do Ciebie, a chętnie dowiem się czegoś więcej na temat przeszłości tego samochodu. Po welurach w tym samochodzie pozostało jedynie wspomnienie, wszystko zostało obszyte na nowo skórą, schowek, boczki drzwi etc. Co do foteli, nie widziałem ich wcześniej, więc nie wiem w jakim były stanie. Poprzedni właściciel mówił, że były brzydkie. Ubolewam nad tym, że zostały wyrzucone te fotele razem z modułem pamięci. Teraz są manualne, a były elektryczne z pamięcią i niestety nie działają teraz lusterka, a ciężko dostać taki moduł. Porozbierałem samochód dalej i niestety, próg i kawałek podłogi pod kierowcą jest słaby, ale damy radę. Reszta progu i podłogi wygląda na zdrowe, obstukane młotkiem, lewarkiem podnosiłem za tył i nie było znajomego prawie wszystkim dźwięku uginającej się, przerdzewiałej blachy. ;) Tak więc, tam tylko jechanie do gołego i konserwacja na nowo. Pod komorą też się trochę zrobiło więcej miejsca, będzie co robić, bo syf.



    Dziury zrobiłem ja osobiście. Po prostu pierwsze stuknięcie młotkiem wszystko powiedziało. Pierwszy lepszy śrubokręt do ręki i wchodził jak w masło. Raczej będę szukać jakiegoś dawcy ze zdrowymi elementami. Ktoś tutaj kiedyś coś dłubał, ale nie wiadomo kiedy.











    Jest powierzchowna rdza, którą oczywiście się będę zajmować, ale blacha twarda tak jak powinno być. Temat podłużnic i komory bez jakichkolwiek zastrzeżeń prócz syfu i wylanych płynów eksploatacyjnych.









    Były plany, że auto jeszcze się pokaże w tym sezonie na jakimś zlocie, ale to po rozebraniu zdecydowanie plany prysł. Tak czy siak, jak na równe 30 lat jest bardzo dobrze i jestem zadowolony z tego jak to wygląda ( jak na razie ). Chyba nie będzie niespodzianek. Będę się starał jak najwięcej na oryginalnych częściach restaurować E32. Mam 20 lat i to mój pierwszy taki projekt, więc chętnie poczytam jakieś rady i zaczerpnę wiedzy od starszych kolegów. Do następnego.

  3. #73
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    815
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    I super podejście. Lepiej wolniej, a dokładniej. Trzymam kciuki!
    Ostatnio edytowane przez jpj ; 03-07-2020 o 23:33

  4. #74
    Smerf Czepialski Awatar tuczi77
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    12,298
    BMW
    E32 740iA
    Skąd
    ONA --> DW
    Blog
    1
    Piękna sprawa, działaj!

    P.S. Zazdroszczę garażu ;)

  5. #75
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Rdza to trudny przeciwnik. Walcz. Powodzenia. Dobrze Ci idzie.

  6. #76
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Cześć, dzięki za komentarze. Z autem teraz idzie trochę wolniej ze względu na problemy z E38, ale jakoś do przodu. Zająłem się nadkolem i zacząłem drążyć dalej aż do twardej blachy, żeby było do czego spawać. Trochę dziury zrobiły się spore, ale bez tragedii.



    Wyleciał też przedni pas, który będzie na nowo lakierowany wraz z zawiasem maski etc. Wyszedł w praniu też przetarta izolacji masy silnika.

















    Podłużnice prawdopodobnie też będą lakierowane na nowo. Ogólnie roboty mnóstwo, a to tylko początek.

  7. #77
    Zaawansowany Użytkownik Awatar rexman
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    667
    BMW
    e31
    Skąd
    Irlandia
    Ważne, że jednak coś się dzieje!
    Ale spiesz się, bo lato szybko minie.
    Zostań dawcą szpiku kostnego... dkms.pl

  8. #78
    Zaawansowany Użytkownik Awatar jpj
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    815
    BMW
    E32/E46/4R
    Skąd
    PL
    Wnętrze będziesz zostawiał w skórze? Czy wracasz do welurowych siedzisk?

  9. #79
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław
    Ciężko o welury, tym bardziej o elektryczne z pamięcią w ładnym stanie. Musiałbym wszystko wymieniać tj. boczki drzwi, schowek pasażera i kierowcy. Boczki drzwi do longa w welurze to ciężki temat. Raczej skóra zostanie.

  10. #80
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2018
    Posty
    254
    BMW
    E32
    Skąd
    Wrocław

    Post

    Cześć, w temacie niewiele się zmieniło. E32 stoi tak samo jak stała, powodem był błąd posiadania E38 na daily, którego na szczęście już nie ma, ale niestety aura już nie sprzyja do prac, więc to kolejny czas na kompletowanie części, żeby na wiosnę ruszyć. Nie dawno byłem w ASO złożyć zamówienie i przy okazji sprawdziłem E32 historię serwisową. Za bogata nie jest, ale okazuję się, że w ramach rękojmi miała wymieniany zbiornik paliwa wraz ze wszystkimi nakrętkami, podkładkami, wkładką zbiornika przy przebiegu 12 949km z datą rękojmi 28.11.2002. Samochód został wydany do klienta 20.04.1990 w miejscowości Leverkusen przez dealera Kammann Automobile GmbH, więc pierwszy właściciel niewiele nią jeździł, przez 12 lat nie całe 13 000 to na prawdę mało. Przy wymianie pompy paliwa byłem w szoku, że przez tyle lat zbiornik wygląda świetnie, ale jednak się wyjaśniło. Oczywiście sprawdziłem numery części i zbiornik zamontowany o pojemności 102 litrów. Gwarancja wytarowała 02.05.1990, czyli chwilę po odbiorze samochodu.



    Zamówiłem też komplet naklejek serwisowych na cały samochód. Z pewnością mogę polecić każdemu, naklejki robione na wzór oryginałów, a materiał i jakość druku bardzo dobra. Kompletujemy indywidualnie sobie sami jakie naklejki potrzebujemy, a najlepiej wysłać zdjęcia starych naklejek i mamy wszystkie zgodnie naszym z rocznikiem i wyposażeniem.









    Pas przedni wraz i innymi elementami dałem do piaskowania. Był porysowany i pełen odprysków. Pas leży już w podkładzie od pół roku, na wiosnę będzie już w lakierze. Jak widać pas nie był pomalowany bezbarwnym, ale i tak odbiegam trochę od oryginału, więc u mnie będzie w pełnym połysku. Według mnie będzie o wiele ładniej pod maską. :)





    No i felgi. Tak jak pisałem rok temu (ale ten czas leci..), pomalowałem je w chrom. Zdjęcie niestety lipnej jakości i garażowym świetle. Na żywo robią mega robotę, pięknie polakierowane, a w słońcu strasznie się mienią, czyli to co chciałem uzyskać. Chciałem pofocić, ale niestety felg nie trzymam u siebie w garażu tylko leża u taty w firmie owinięte streczem i tak leżą już prawie rok. Jedna felga była do prostowania. Mało nie zapłaciłem, ale było warto.



    Teraz nowe emblematy i opony. ;) Ale to już na wiosnę.

Podobne wątki

  1. [E65/66] witam ponownie :)))
    Przez dealer25 w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 44
    Ostatni post / autor: 31-12-2014, 10:19
  2. [F01/02] witam ponownie
    Przez czarny745d w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 31-03-2014, 21:22
  3. Witam ponownie z E38
    Przez jonash w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 121
    Ostatni post / autor: 16-05-2013, 11:53
  4. Witam ponownie
    Przez BorysWWA w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 12-12-2009, 00:35
  5. Witam ponownie
    Przez jek w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-08-2009, 23:05

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •