Poka¿ wyniki od 1 do 6 z 6

W±tek: BMW E65 3,0d b³±d skrzyni 4f81

Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jun 2018
    BMW
    E65 730d
    Sk±d
    £ód¼

Post BMW E65 3,0d b³±d skrzyni 4f81

Witam wszystkich
    Pacjent BMW e65 3.0D 231km lift 03.2005
    Od pocz±tku mia³em problem z przeci±ganiem biegów miêdzy 3 a 4 wiêc pad³o na zakup u¿ywanej skrzyni. Po jej monta¿u biegi wchodzi³y idealnie lecz po d³u¿szej je¼dzie okaza³o siê, ¿e przy schodzeniu z 2 na 1 jest takie pukniêcie z ty³u (wiem temat znany zaworki i uszczelki, tulejki). Pierwsze co zrobi³em to zakup nowej p³yty separacyjnej, zaworków tulejek i uszczelki tej prostok±tnej. Minionej soboty wymieni³em wy¿ej wymienione, nastêpnie reset adaptacji i by³o piêknie przez ok 30km, po czym tryb serwisowy i b³±d
    4F81 monitorowanie sprzêg³a A
    my¶lê sobie wspaniale, mo¿ee uszkodzi³em p³ytê z elektronik± przy monta¿u. Wiêc wczoraj wrzuci³em auto na podno¶nik (zaznaczam, ¿e nie jestem mechanikiem, a podno¶nik mam na w³asne potrzeby i czasem znajomym naprawiam samochody) i wyj±³em mechatronikê, rozebra³em wzi±³em drug± ze starej skrzyni rozebra³em pozamienia³em zaworki i ca³± resztê, monta¿, zalanie olejem wed³ug procedury, reset adaptacji i znowu to samo kilkana¶cie km ok, a nastêpnie to samo. Brak mi ju¿ pomys³ów co mog³em zrobiæ nie tak. Liczê na jakie¶ sugestie, wszystkie bêd± mile widziane.

Vip Vip
    Do³±czy³
    Dec 2009
    BMW
    Nie mam
    Sk±d
    Racibórz(¦l±sk)
    Okular miêdzy mechatronik± a skrzyni± wymieni³e¶?
    Celem wykszta³cenia nie jest nape³nienie umys³u cz³owieka faktami; zadaniem jest nauczyæ go, jak ma u¿ywaæ umys³u do.. my¶lenia. A czêsto zdarza siê, ¿e cz³owiek lepiej umie my¶leæ, nie bêd±c krêpowany wiedz± przesz³o¶ci.
    Henry Ford

Nie pomagam przez tel, chcesz co¶, jest pw, mail, gg, w ostateczno¶ci sms

Pocz±tkuj±cy U¿ytkownik
    Do³±czy³
    Jun 2018
    BMW
    E65 730d
    Sk±d
    £ód¼