A co to za róznica. Kto się ściga limuzyną :P Ważne że odczucie przyspieszenia jest przyjemniejsze o wiele. Z tego co ludzie piszą to może i jakiś przysrost dziesiętnych części sekundy jest. Nie mierzyłem.
A co to za róznica. Kto się ściga limuzyną :P Ważne że odczucie przyspieszenia jest przyjemniejsze o wiele. Z tego co ludzie piszą to może i jakiś przysrost dziesiętnych części sekundy jest. Nie mierzyłem.
W E65 4.4 na dyfrze z 3.5, sterownik skrzyni zgłaszał błędy czujnika prędkości przy prędkościach autostradowych
W E39 po założeniu krótszego dyfru(z opcji SA240) DSC blokowało silnik. Po właściwym kodowaniu wróciło do normy
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Nie bardzo rozumiem - w jaki sposób DSC blokowało silnik? hamowało? Na stałe, czy w jakich sytuacjach?
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Dyfer 3,15 montowany byl na poczatku produkcji tylko w manualach, dopiero po lifcie i TYLKO w wersji SPORT (glownie USA, Anglia, Japonia- czarny sufit i progi/zderzaki w kolorze nadwozia) montowany byl tez w automatach - przyspieszenie do 100 okolo 0,3s lepsze jak przy zwyklym moscie.
Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!
brzmi sensownie z tym DSC :) - dzięki - przyda się przy rozważaniach co założyć