Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Integral Active Steering. Kierownica "puka" na postoju i przy niskich prędkościach

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    337
    BMW
    Bylo: F01 730D, Jest: Tesla S
    Skąd
    Bydgoszcz
    Potrzebne czesci do naprawy:

    32106893339 - Blokada nastawnika elektrycznej przekladni
    83290434684 - Dodatek Lubrizol 6178

    W autach z 4 cylindrami mozna zrobic to bez zdejmowania przekladni, natomiast z 6 cylindrami wg instrukcji trzeba zdemontowac przekladnie :(.



    Instrukcja:
    https://drive.google.com/open?id=1tN..._zUo7ATyiyUl4Z

    Video objawow:
    https://drive.google.com/open?id=1dk...H6KhAS6hdFfBj4
    Ostatnio edytowane przez rockybor ; 04-06-2019 o 09:26

Podobne wątki

  1. [zawieszenie] S2VHA Integral active steering / Tylna oś skrętna - Opinie
    Przez damned1 w dziale Seria F01 / F02
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 26-08-2016, 10:15
  2. [E38] Co sądzicie o tym? "Coś puka w silniku"
    Przez Adi_R1 w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 08-01-2016, 13:52
  3. [wnętrze] Dwie "bursztynowe" lampki/diody przy lusterku wstecznym
    Przez FuBu w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 16-09-2014, 23:00
  4. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 22:08
  5. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 01-10-2013, 19:10

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •