Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: kredyt, jaki najlepszy

  1. #1
    Vip Vip
    Dołączył
    Jun 2007
    Posty
    3,880
    BMW
    750iL
    Skąd
    Bielsk Podlaski

    kredyt, jaki najlepszy

    ze wzgledu ze zmieniam miejsce zamiaszkania potrzebuje okolo 200tys zl, wiadomo ze kredyt, moze ktos z kolegow wie w jakim banku, moze ktos pracuje w tym biznesie? to moj pierwszy kredyt wiec jestem zielony

  2. #2
    Super Moderator Awatar olejus
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,698
    BMW
    BIEMDABLJU SEVEN FOUR FIVE
    Skąd
    Wrocław
    Jeżeli mogę coś podpwiedzieć :

    * ważne aby w umowie kredytowej był zapis , że możesz spłacić kredyt przed czasem;


    Jeżeli oczywiście to będzie twoje pierwsze lokum to pamiętaj o rządowym programie wsparcia w spłacie kredytu hipotecznego „Rodzina na swoim" szczegóły : http://www.rodzinanaswoim.pl/

    Oprocentowanie kredytu mieszkaniowego to dziś średnio : 7.30%
    Pić trzeba ! Jeść można !

  3. #3
    Vip Vip
    Dołączył
    Jul 2008
    Posty
    1,947
    BMW
    było e32 m60, teraz pożyczam matiza od żony
    Skąd
    Kraków
    Z moich doświadczeń i obserwacji, mogę Ci zaproponować wizytę w PKO BP - mają dobre oporcentowanie (choć do niedawna mieli, o ile się nie zmieniło), a i jak pisze olejus, można spłacić przed końcem w dowolnym momencie - nie tracisz wtedy dużo bo płacisz kapitał początkowy pomniejszony o raty spłacone.

    A tak przed tym głównym, radzę Ci na dniach wziąć mały szybki kredycik (gdzie kolwiek) choćby na 1-2tys. pln, wpłacić normalnie pierwszą ratę, a potem jednorazowo resztę/całość spłacić - podbudujesz w ten sposób i to znacznie swoją zdolność kredytową "w oczach" banku. Może to się wydawać trochę naciągane, ale jak masz dobrze spłacony wcześniejszy kredyt to zyskujesz sporo punktów dla pobrania późniejszych grubych kredytów.
    Okres i wypłata... jedno i drugie jest co miesiąc, a jak nie ma to znaczy, że ktoś was zdrowo wyruchał...