-
Zaawansowany U¿ytkownik
To prawda. Krzywy wydaje mi siê, ¿e porównanie dwóch silników 2,8 i 3,0 jest totalnie bezcelowe, choæby dlatego, ¿e jednostka 3 litrowa jest w uk³adzie V8 a 2,8 to rzêdowa 6 to jest totalnie co innego. Technologicznie jest znacznie nowszy i bardziej zaawansowany. Ale faktycznie dobry temat. Sam siê kiedy¶ zastanawia³em nad tym. Je¶li chodzi o kwestjê spalania to moja pali w mie¶cie (ró¿nie korki) 15,7 - 17,2 przy spokojnej je¼dzie. Jak nó¿ka mi siê omsknie :D to oczywi¶cie wiêcej. Mia³em 750 i w mie¶cie (latem) jak je¼dzi³em tak, ¿e nawet dziecko na rowerku czteroko³owym mnie wyprzedza³o uda³o mi siê spaliæ 19l (rekord 18,9 ale ma³o sta³em w korkach) :)
Swoj± drog± dlatego w³a¶nie poszukujê 740 bo ró¿nica w spalaniu jest nieznaczna a 51KM zawsze wiêcej :)
Ciekaw jestem czy kto¶ z forum zrobi³ ju¿ takiego swapa.
Wiec tak. Sprawdzi³em w ETK i
- g³owice oczywi¶cie s± inne (zobaczy³em ile kosztuj± - 9353 jedna srtona!!!!
)
- inny jest te¿ filtr powietrza
- inny przep³ywomierz
- inny czujnik odpowietrzenia zbiornika
Jak widaæ na tych paru przyk³adach raczej du¿o elektroniki i podzespo³ów trzeba wymieniæ
W/g ETK skrzynia jest tak¿e inna (kosztuje jedyne 21175,18!!!! :razz: - zaczynam siê modliæ ¿eby moja nie pad³a :medit: )
Czyli po³owa samochodu... nie op³aca siê
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
- Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
- Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
- Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
-
Zasady na forum