No dobra, bez linczu... u¿y³em "744" w temacie ¿eby nie pisaæ M62 wiadomo o co chodzi.
Od d³u¿szego czasu nurtuje mnie pytanie po co tak naprawdê BMW wypu¶ci³o silnik 3,5 skoro z tego co czytam roznica spalania jest symboliczna, a konstrukcyjnie to niemal to samo?
Za³o¿my, ¿e zar¿n±³em 3,5 - wiadomo ¿e remont siê nie op³aca w takim wypadku. Zatarlem pierscienie, cylinder... koniec. (Hipotetycznie oczywi¶cie!! :D)
W takim wypadku rozgl±damy siê za nowym silnikiem. W przypadku wlo¿enie drugiego 3,5 wystarczy kupiæ golutki silnik - kompletny blok, bez osprzêtu. Czy podobnie jest gdyby chcieæ kupiæ blok 4,4?? Czy osprzet od 3,5 by pasowa³, czy trzeba wymieniæ tyle gratów ¿e jest to calkowicie nieop³acalne?
Co musia³bym zmieniæ ¿eby 4,4 ¶miga³o?
skrzynia? dyfer?? jakis osprzêt?? czy wszelkie pompki, zaworki, przep³ywomierze itp... s± inne czy identyczne??
Czy taka operacja ma sens w sensie finansowym, czy M62 i M62 s± podobne tylko z nazwy?


Odpowiedz z cytatem
)