Tak będę musiał zrobić. Bez montażu się nie dowiem czy działa ten kupiony zawór. Czekam na razie na zbiorniczek i pewnie w czwartek się zabiorę za te wymiany. Wiedza już jest:-)
Tak będę musiał zrobić. Bez montażu się nie dowiem czy działa ten kupiony zawór. Czekam na razie na zbiorniczek i pewnie w czwartek się zabiorę za te wymiany. Wiedza już jest:-)
Ja każdy elektrozawór sprawdzam zasilaczem PWM dwoma częstotliwościami parę Hz wtedy ładnie klikają, potem 100hz wtedy widać ruchy iglic. Jest to bezpieczne zaczynamy od 0 pomału zwiększajac sygnał żadko na Maksa. Podanie pełnego napięcia z Aku może uszkodzić cewkę. Mała rezystancja duży przepływ prądu.
Dziś widziałem się z kolegą "winmediacenter":-) Po diagnostyce okazało się że servotronic działa, ale zaworek już powoli się kończy. Po modyfikacji jest teraz dużo lepiej. Zaworek który mam na podmianę wydaje się w dobrym stanie i ma 8,2Ohm więc jest szansa że zadziała jeszcze lepiej. Chwilę pojeżdżę i zobaczę jak sprawa się rozwinie.
Proponowałbym wam spróbować ze sterownikiem z A8 D2 tam zaworkiem w przekładni steruje przekaźnik ZF specjalnie do tego. Wystarczy mu zasilanie plus po zapłonie i sygnał gala do działania. Sam zaworek pewnie też jest nawet zamienny. A w A8 nie ma problemu, że servotronic wysiada po jakimś czasie.
O dokładnie taki https://allegro.pl/oferta/przekaznik...307-8102254567
Ostatnio edytowane przez machul333 ; 22-05-2019 o 10:41
podpowiedzcie czy zaworek odkręcę od góry czy raczej od dołu (jak mi się zdaje).?
Dd dołu i lepiej by się torx nie wyrobił bo one są słabe.