Moja z³ota my¶l to odszukaæ innego mechanika, skoro tutaj ¿aden nie ma pewno¶ci co to jest, wiêc sk±d pewno¶æ ze jego rozebranie co¶ powie. Po za tym 2 ty¶ to ciut ¶mieszna kasa za takie co¶. Bez jaj.
Moja z³ota my¶l to odszukaæ innego mechanika, skoro tutaj ¿aden nie ma pewno¶ci co to jest, wiêc sk±d pewno¶æ ze jego rozebranie co¶ powie. Po za tym 2 ty¶ to ciut ¶mieszna kasa za takie co¶. Bez jaj.
No w³asnie, to dla mnie do¶æ nowa i nieoczekiwana sytuacja. Pod domem stoi jeszcze nie wystawiona na sprzeda¿ E39, w której mam niemal 400k przejechane, z czego dobre 150k na LPG (dobrego monta¿u) i nie ma siê do czego przyczepiæ, silnik jak zegarek. A tu od pocz±tku takie jaja...
Kontaktowa³em siê z ch³opakami z Wroc³awia, chc± zacz±æ od endoskopu, z opisu stawiaj± na zacieraj±cy siê t³ok. Koszt niewielki + dojazd, razem zamknê siê w 800 PLN, ale nadal podejrzewam, ¿e Nikasil nie zostawi³by z³otych opi³ków.
Dosta³em w miêdzyczasie zdjêcia od mechanika, który rozbiera³ selenoidy po tym jak auto odmówi³o pos³uszeñstwa. By³y oblepione i wygl±da³o to tak:
Edit: cholera fotka nie chce mi siê za³adowaæ :/ Zaraz udostêpniê na moim serwerze.
Edit2: https://prowebdesigner.pl/imag/745.jpeg
Edit 3: Tylko cholera na tych selenoidach nie wygl±da to wcale na z³oty kolor. Niestety nie mam zdjêcia opi³ków z filtra oleju.
Ostatnio edytowane przez Przemo82cs ; 05-05-2019 o 23:22
Jaki masz silnik w tej e39 ?
Poszukam, wiem, ¿e na podstawie mojego opisu to w zasadzie wró¿enie z fusów, i tak jestem Wam wszystkim bardzo wdziêczny za zainteresowanie i udzia³ w dyskusji. Zastanawia³em siê nad sprawdzeniem live data, mo¿e konfrontacja danych zebranych z jazdy, ewentualne b³êdy, plus to co ju¿ wiem da³yby jaki¶ szerszy obraz i ukierunkowa³y?! Kolejne rozkminy rodz± nastêpne pytania. W³asnie dlatego rozmy¶la³em o nowym motorze. Pytanie tylko czy za chwilê nie bêdê mia³ dok³adnie tych samych lub innych objawów i jak s³usznie miro zauwa¿y³, nie wiadomo co za chwilê wyjdzie i mo¿e wszystko od pocz±tku.
Ech.. trzeba by³o zostaæ przy M52 :) V8 mi siê zachcia³o...
Sadzaæ po przebiegu i jak w zegarku to m52
e38 728, E39 523, E53 3.0i
W m52 nawet po lifcie nie by³o elektronicznej przepustnicy. Tak mi ¶wita
e38 728, E39 523, E53 3.0i
No i proszê jak piêknie M52 daje radê.To jest porz±dna technologia. Mia³em trzy BMW z tym motorem i zawsze jezdzi³em bez najmniejszych problemów. Obecnie w moim M54 tylko olej zmieniam i filtr i zero problemów, a niestety jest powodem do drwin i g³upich tekstów co dla niektórych na tym forum ,no bo jak 3.0 benzyna mo¿e zasilaæ e65. :)
Ja tam wolê rozumem a nie sercem wybieraæ. Za du¿o N62 w stanie agonalnym, a wrêcz w stanie zgonu widzia³em i p³acz w³a¶cicieli. Mia³em i jestem wyleczony mimo ,¿e nie dotknê³a mnie powa¿na awaria.
Przemo ogarnij to auto,i sprzedawaj. Kupuj e65 730i z M54 pod mask± i bêdziesz jezdzi³ bez stresu tak jak ja ju¿ cztery lata ¶migam. To jest moja nastêpna "z³ota my¶l" dla Ciebie. Jak chcesz porz±dn± V8 to kup sobie Mustanga.