
Zamieszczone przez
Plexi36
Wymieni³em ¶wiece, w skrzyni wymieniono olej, filtr z misk±, adapter, rurki i jakie¶ uszczelniacze - nie wiem dok³adnie, po kodzie czê¶ci nie rozczytam - to za³atwi³o problem z szarpaniem przy zmianie na bieg M3 w trybie manualnym, w trybie Auto skrzynia dzia³a tak samo p³ynnie jak wcze¶niej. Tak czy inaczej - problem wypadania zap³onu nie pojawi³ siê ponownie (a by³ zarejestrowany w dzienniku b³êdów komputera), natomiast nadal mam problem z nawracaj±cym "check engine" i dopiero w sobotê kolega @laso pomo¿e mi odczytaæ ponownie (bo na swój kabel jeszcze czekam :) ) co go powoduje, natomiast problem z dziwnymi wibracjami przy przyspieszaniu czy sta³ej je¼dzie (w okolicach 70-120 km/h, powy¿ej ju¿ jest zbyt szybko by by³o to mocno wyczuwalne i sprawdzi³em - tak samo jest na benzynie) nadal jest i dalej sk³aniam siê ku skrzyni. Czy padaj±cy konwerter móg³by powodowaæ takie objawy jak:
- na biegu M1 (je¿d¿ê tylko w trybie manualnym) przy naci¶niêtym hamulcu (np. przy ¶wiat³ach) obroty skacz± tak na chwilê do góry i auto jakby chcia³o ruszyæ (nie wciskam gazu, nie jest to zale¿ne od tego czy jadê na benzynie czy na LPG)
- sporadycznie po wrzuceniu biegu M6 i up³ywie kilku-kilkunastu sekund zdarza siê, ¿e skrzynia szarpnie, co¶ w rodzaju jakby chcia³a wrzuciæ bieg do góry, ciê¿ko to opisaæ s³owami
- auto czasami po zredukowaniu do M1 i próbach przyspieszenia dostaje "kangura", tak jakbym naciska³ i puszcza³ gaz, dopiero jak go faktycznie odpuszczê i nacisnê ponownie to auto przyspiesza normalnie.
Mo¿e s± te¿ jakie¶ inne prawdopodobne przyczyny, które móg³bym sprawdziæ, zanim czeka mnie ostateczno¶æ, czyli wizytê u kolegi @Sebka? W £odzi nie kojarzê ¿adnego zak³adu, który by wiedzia³ chocia¿ w po³owie tyle o tych automatach, co w³a¶nie Sebek, ale jednak mam do niego prawie 400km drogi :)