Sprawdzić historie możesz sobie sam na stronach do tego dedykowanych np:

carfax - https://www.carfax.eu/pl?gclid=Cj0KC...MaAqXHEALw_wcB



Co do kwestii tego co kupić to już kiedyś o tym pisałem, wg mnie są 2 szkoły zakupu:

1 zakup auta w cenie drogiej nawet czasem sporo od rynkowej w zazwyczaj stanie dobrym lub b.dobrym, z fajnym wypasem i zadbany,serwisowany itd

2 zakup po taniości i ewentualne naprawy, doposażanie itd.


Jak zapewne się orientujesz każda metoda ma tylu samo zwolenników co i przeciwników

Ja każde auto kupuje metoda nr 1 i póki co sobie to chwalę- ale oczywiście to moja subiektywna opinia

Zakup e65 zawłaszcza polifta za 15 tys ł jak dla mnie to proszenie się o problemy, bo co z tego że kupisz za 15 jak zaraz wyskoczy ci kilka rzeczy i robi się 30 na dzień dobry?
Wiec jaki sens kupować tak tanio i użerać się z remontami robotami itd jak kupisz załóżmy za 35 i masz to samo? Sam oceń czy jest to logiczne?

Oczywiście ktoś powie eeeee przecież w tym za 35 tez może się coś popsuć! OCZYWIŚCIE ŻE TAK, w nowym tez się może popsuć, dlatego warto przed zakupem auta iśc na diagnoze albo wziąć kogoś kto ma pojęcie o mechanice lub autem takim jeździ lub jeździł.


Mam nadzieje ze choć trochę ci pomogłem?
A jeśli chcesz więcej info poczytaj na co zwracać uwagę przy zakupie 7er serii e65:

https://7er.pl/showthread.php/17695-...wskaz%C3%B3wki