Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Poka¿ wyniki od 1 do 10 z 33

W±tek: M30B35 drgania budy na D i wci¶niêtym hamulcu

  1. #1
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok

    Post M30B35 drgania budy na D i wci¶niêtym hamulcu

    Drgania od silnika na budzie, to by³y w³a¶ciwie nie przy prêdko¶ci a na ja³owym. Np stojê na ¶wiat³ach, i trzymaj±c na D (automat) s± drgania. Na neutralu czy na Parking, w sumie nie wystêpuj±.
    Powiem wam, i¿ mam trochê dylemat. Zostawiæ na ten sezon te felgi, czy zmieniæ z powrotem na RC jednak.

    Teoretycznie z ekonomicznego punktu widzenia, to lepiej mi mieæ RC na E32, bo tam ju¿ s³±be opony (taki sobie bie¿nik i Pirelli), a E32 prawie nie je¼dzê. Za to na daily lepiej mieæ opony co maj± wiêcej miêsa i lepiej trzymaj±ce (Continentale tam mamz dobrym bie¿nikiem). Wiêc wychodzi³o by ¿e lepiej zmieniæ tymbardziej :D

  2. #2
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Do³±czy³
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Sk±d
    BEUTHEN/Bytom
    Felga fajna ,ale zdecydowanie masz za w±skie opony z ty³u.

    Z ty³u jednak musi byæ 265....

    Jak jest ró¿nica po wymianie poduszek silnika ? Ja w mojej mam chyba jeszcze oryginalne

  3. #3
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok
    U mnie te¿ by³y oryginalne. Wymienia³em tylko t± jedn± co pu¶ci³a olej i miêkka by³a. Drug± mechanik mówi³ ¿e nie ma sensu. Troszkê lepiej jest, ale dalej s± drgania na D. Jednak w starociu nie wszystko chyba da siê przeskoczyæ.

  4. #4
    Vip Vip Awatar damned1
    Do³±czy³
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Sk±d
    Wroc³aw
    Zak³adam siê o flaszkê, ¿e poczu³by¶ zdecydowan± poprawê, gdyby¶ wymieni³ komplet poduszek pod silnikiem i skrzyni± niezale¿nie, czy która¶ by³a uszkodzona czy nie ;)

  5. #5
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok
    pod skrzyni± s± ¶wie¿e, by³y wymieniane w DE jeszcze parê lat temu prawdopodobnie. Najciekawsze jest to, ¿e podczas jazdy jest ok, na wolnych ok, a stoj±c na wolnym lecz na D to ju¿ czuæ.

  6. #6
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Do³±czy³
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Sk±d
    BEUTHEN/Bytom
    Teraz doczyta³em , jedn± poduszkê wymieni³e¶ ?

    A ja siê zak³adam o flaszkê ,¿e zaraz bêdzie do wymiany ta druga .

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Do³±czy³
    Apr 2014
    Posty
    4,438
    BMW
    520i, 118i
    Sk±d
    Wroc³aw
    To tak jakby skrzynia dodawa³a wibracji.

  8. #8
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok
    To by³o za porad± mechanika, ¿e jej nie ma co zaczepiaæ, bo wg niego jest dobra i sztywna.
    Je¶li chodzi o skrzyniê, to idealna nie jest. Kupi³em to auto z rozwalonym krzy¿akiem na wale, który trochê rozbi³ ³o¿ysko wyj¶ciowe skrzyni na wa³. Teraz trochê gwi¿dze skrzynia. Mo¿e to byæ powi±zane?

  9. #9
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Do³±czy³
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Sk±d
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    To by³o za porad± mechanika, ¿e jej nie ma co zaczepiaæ, bo wg niego jest dobra i sztywna.
    No ale w poduszce silnika nie chodzi do koñca o to ,¿e ma byæ sztywna przecie¿. Chodzi o stan gumy ,a tego nie da siê tak prosto zdiagnozowaæ.

    Poduszka ma byæ "odpowiednio" elastyczna.

    Wibracje na D mog± byæ spowodowane poduszkami, bo silnik dostaje na wolnych obrotach lekkie obci±¿enie.

    Jak stoisz na D to co ma wspólego to ³o¿ysko jak siê nie krêci ?
    Ostatnio edytowane przez ELVIS ; 02-04-2019 o 08:51

  10. #10
    Do¶wiadczony U¿ytkownik Awatar bombel89
    Do³±czy³
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Sk±d
    Bia³ystok
    No ja my¶la³em o wymianie dwóch. Huk, wymieniê i ca³± resztê. To niewiele kosztuje, a komfort jazdy znacznie mo¿e zwiêkszyæ. Mo¿e nawet samemu mi siê uda :D

    EDIT. mam teraz jeszcze jedn± przypad³o¶æ. Do tej pory auto odpala³o od strza³a. Ostatnio trzeba trochê zakrêciæ. I np jak by³o ju¿ odpalane, to te¿ pyknie od strza³a. To regulator ci¶nienia paliwa, czy co¶ innego obstawiacie? Da siê to jako¶ sprawdziæ? Regulator 300z³ prawie, trochê pieni±dz.
    Ostatnio edytowane przez bombel89 ; 02-04-2019 o 08:53

Podobne w±tki

  1. [pozostale] Drgania budy 745d
    Przez Pavulon1 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-11-2018, 04:28
  2. Obroty na N oraz skoki na hamulcu
    Przez Filip1 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-12-2017, 21:50
  3. Wra¿liwo¶c budy na podmuchy wiartu - ten typ tak ma ??
    Przez BsijZabsij w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-02-2016, 21:02
  4. Spadek mocy przy gazie wci¶niêtym na 100%
    Przez joe white w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 20-07-2012, 12:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie mo¿esz zak³adaæ nowych tematów
  • Nie mo¿esz pisaæ wiadomo¶ci
  • Nie mo¿esz dodawaæ za³±czników
  • Nie mo¿esz edytowaæ swoich postów
  •