Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 33

Wątek: M30B35 drgania budy na D i wciśniętym hamulcu

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok

    Post M30B35 drgania budy na D i wciśniętym hamulcu

    Drgania od silnika na budzie, to były właściwie nie przy prędkości a na jałowym. Np stoję na światłach, i trzymając na D (automat) są drgania. Na neutralu czy na Parking, w sumie nie występują.
    Powiem wam, iż mam trochę dylemat. Zostawić na ten sezon te felgi, czy zmienić z powrotem na RC jednak.

    Teoretycznie z ekonomicznego punktu widzenia, to lepiej mi mieć RC na E32, bo tam już słąbe opony (taki sobie bieżnik i Pirelli), a E32 prawie nie jeźdzę. Za to na daily lepiej mieć opony co mają więcej mięsa i lepiej trzymające (Continentale tam mamz dobrym bieżnikiem). Więc wychodziło by że lepiej zmienić tymbardziej :D

  2. #2
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Felga fajna ,ale zdecydowanie masz za wąskie opony z tyłu.

    Z tyłu jednak musi być 265....

    Jak jest różnica po wymianie poduszek silnika ? Ja w mojej mam chyba jeszcze oryginalne

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    U mnie też były oryginalne. Wymieniałem tylko tą jedną co puściła olej i miękka była. Drugą mechanik mówił że nie ma sensu. Troszkę lepiej jest, ale dalej są drgania na D. Jednak w starociu nie wszystko chyba da się przeskoczyć.

  4. #4
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,445
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Zakładam się o flaszkę, że poczułbyś zdecydowaną poprawę, gdybyś wymienił komplet poduszek pod silnikiem i skrzynią niezależnie, czy któraś była uszkodzona czy nie ;)

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    pod skrzynią są świeże, były wymieniane w DE jeszcze parę lat temu prawdopodobnie. Najciekawsze jest to, że podczas jazdy jest ok, na wolnych ok, a stojąc na wolnym lecz na D to już czuć.

  6. #6
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Teraz doczytałem , jedną poduszkę wymieniłeś ?

    A ja się zakładam o flaszkę ,że zaraz będzie do wymiany ta druga .

  7. #7
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,445
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    To tak jakby skrzynia dodawała wibracji.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    To było za poradą mechanika, że jej nie ma co zaczepiać, bo wg niego jest dobra i sztywna.
    Jeśli chodzi o skrzynię, to idealna nie jest. Kupiłem to auto z rozwalonym krzyżakiem na wale, który trochę rozbił łożysko wyjściowe skrzyni na wał. Teraz trochę gwiżdze skrzynia. Może to być powiązane?

  9. #9
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    To było za poradą mechanika, że jej nie ma co zaczepiać, bo wg niego jest dobra i sztywna.
    No ale w poduszce silnika nie chodzi do końca o to ,że ma być sztywna przecież. Chodzi o stan gumy ,a tego nie da się tak prosto zdiagnozować.

    Poduszka ma być "odpowiednio" elastyczna.

    Wibracje na D mogą być spowodowane poduszkami, bo silnik dostaje na wolnych obrotach lekkie obciążenie.

    Jak stoisz na D to co ma wspólego to łożysko jak się nie kręci ?
    Ostatnio edytowane przez ELVIS ; 02-04-2019 o 09:51

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    No ja myślałem o wymianie dwóch. Huk, wymienię i całą resztę. To niewiele kosztuje, a komfort jazdy znacznie może zwiększyć. Może nawet samemu mi się uda :D

    EDIT. mam teraz jeszcze jedną przypadłość. Do tej pory auto odpalało od strzała. Ostatnio trzeba trochę zakręcić. I np jak było już odpalane, to też pyknie od strzała. To regulator ciśnienia paliwa, czy coś innego obstawiacie? Da się to jakoś sprawdzić? Regulator 300zł prawie, trochę pieniądz.
    Ostatnio edytowane przez bombel89 ; 02-04-2019 o 09:53

Podobne wątki

  1. [pozostale] Drgania budy 745d
    Przez Pavulon1 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 23-11-2018, 05:28
  2. Obroty na N oraz skoki na hamulcu
    Przez Filip1 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 27-12-2017, 22:50
  3. Wrażliwośc budy na podmuchy wiartu - ten typ tak ma ??
    Przez BsijZabsij w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-02-2016, 22:02
  4. Spadek mocy przy gazie wciśniętym na 100%
    Przez joe white w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 20-07-2012, 13:56

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •