Jakieś wskazówki jak się do tego zabrać?
Jakieś wskazówki jak się do tego zabrać?
Przednie masz chyba 6-ciu śrubach, tył masz na czterech. Tył według mnie bardziej problematyczny. Z przodu na pewno musisz mieć belkę do wieszania silnika, bo leży on na sankach. Przy Dynamic Drive jest ta trudność, że węże ciśnieniowe do stabilizatora często bardzo przeszkadzają i są tak prowadzone, że trzeba wszystko rozkręcać. Po rozkręceniu trzeba byłoby też to odpowietrzyć, ale jak to nie wiem - pewnie jest jakaś procedura w ISTA, bo na puszkach widzę, że są powkręcane końcówki do odpowietrzania. Być może da się to zrobić po prostu przelewowo.
Dam Ci natomiast bardzo ważną wskazówkę. W BMW wszystkie gwinty są chyba bez faz wprowadzających i gniazda są z bardzo miękkich materiałów - bardzo łatwo krzywo wkręcić śrubę. Tak więc, przy montażu najpierw przyłap sobie wszystkie śruby szarpiąc ramą, żeby się ułożyły; jak tylko idą krzywo, poprawiaj gwint gwintownikiem, żeby nie zniszczyć gniazda.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 16-03-2019 o 10:51
Dziękuję za wskazówki.