Czy kto¶ jest w stanie powiedzieæ co te wskazania mówi± ? Zw³aszcza bank 1 pole Adaption value additiv. Wskazanie idzie na maxa w plusie poza zakres 100 jednostek. https://youtu.be/SV4_Y8MeYSk To w mojej e38 740i z 1995r
Poprawiony link do filmu
Czy kto¶ jest w stanie powiedzieæ co te wskazania mówi± ? Zw³aszcza bank 1 pole Adaption value additiv. Wskazanie idzie na maxa w plusie poza zakres 100 jednostek. https://youtu.be/SV4_Y8MeYSk To w mojej e38 740i z 1995r
Poprawiony link do filmu
Ostatnio edytowane przez Tyfus500 ; 13-03-2019 o 20:00
Nikt nic ? :) A mo¿e kto¶ z tego jest w stanie wywnioskowaæ chocia¿ czy sondy pracuj± prawidlowo?
Film jest niedostêpny. Zrobi³e¶ go prywatnym, zamiast niepublicznym ;)
o k... ale ze mnie pała Zaraz to zmienie
https://youtu.be/SV4_Y8MeYSk teraz powinno byc ok.
Edytuj posty!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 15-03-2019 o 11:04
Masz LPG? Je¶li tak zacznij od od³±czenia LPG i skasowania adaptacji.
Po skasowaniu adaptacji i przejechaniu kilku km BEZ ZA£¡CZANIA LPG odpal inpê i za³±cz screeny adaptacji wtedy co¶ wiêcej podpowiem.
To co tu widaæ to próby kompensowania przez ECU ubogiej mieszanki (mo¿e byæ wywo³ana nieszczelno¶ci± dolotu)
Lambda wykrywa ubog± mieszankê nawet po bardzo du¿ej korekcie (adaptation value additive poza skal± a integrator nadal wskazuje zbyt ubog± mieszankê) prowadzi to do wypadania zap³onów
dodam ¿e odczyt z przep³ywomierza na ja³owym wygl±da OK.
Zarówno bank 1 jak i bank 2 wykazuje zbyt uboga mieszankê. Zrób jak napisa³em na pocz±tku posta (o ile masz LPG) a wtedy zawê¿ymy kr±g poszukiwañ.
Pozdrawiam :)
Ostatnio edytowane przez winmediacenter ; 14-03-2019 o 11:52
Przepraszam mo¿e to bedzie dla ciebie g³upie pytanie ale jak odlaczyc Lpg? co do skasowania adaptacji to wiem ze klemy trzeba odlaczyc ale z tym lpg? Kiedys odlaczylem komp steruj±cy lpg to wogole nie chcial zapalic wiec chyba gdxie indziej sie odlacza gaz
Ostatnio edytowane przez Tyfus500 ; 14-03-2019 o 13:42
wystarczy ¿e je wy³±czysz przyciskiem na centralce.
no tak Dzieki Tak zrobie jak radzisz i nagram ponownie film z odczytów
https://youtu.be/_9QXZmqSutg No zobacz teraz na benzynie. Ogólnie to delikatnie ale to bardzo delikatnie podszarpuje na biegu jalowym a zaczelo sie to zaraz po wymianie kompletu uszczelek dolotu jedyna ktora nie zostala wymieniona to ta za przepustnica. Ale tu widac ze prawa glowica ma duzo wiekszy problem Gdyby to byla wina uszczelki od przepustnicy to pewnie te korekcje ustawialyby sie w miare po rowno Chyba
Edytuj posty!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 15-03-2019 o 11:05
Moim zdaniem, je¶li problem pojawi³ Ci siê po wymianie uszczelek dolotu, to znaczy ¿e albo rozszczelni³e¶ jakie¶ inne miejsce, lub zwyczajnie co¶ ¼le zrobi³e¶ podczas wymiany. Jak dla mnie to jednoznaczne.
Od razu tak pomy¶la³em chcialem tylko dla potwierdzenia spytac kogos ogarnietego czy wskazania inpy pokazuja to samo :)
Jeden kolega polecal mi juz wymianê ¶wiec cewek fajek itp ale to moglyby byc niepotrzebne koszty bo inpa wskazuje uboga mieszanke czyli raczej nieszczelnosc
Edytuj posty!
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 15-03-2019 o 11:06