Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Wątek: Opony

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Napiszę jeszcze raz. Przy tak dużej różnicy w wysokości profila opony, koła stają w negatyw. Potem po założeniu prawidłowych kół, nawet jeśli zbieżność była zrobiona na tych za małych, zbieżność nie będzie prawidłowa. Będzie pozytyw lub normalnie.

  2. #12
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    29
    BMW
    e36,e46,e38
    Skąd
    okolice Kielc
    Co ci w zawieszeniu niżej siada nie pisz głupot

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    jeśli średnica koła się zmniejsza o kilka cm, przez za niską oponę, to się negatyw robi automatycznie. Tak jakbyś zaczął obniżać na sprężynach.

  4. #14
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    coś mi się wydaje bombel89, że szkoda Twojej energii :) Zostaw tą wiedzę dla siebie, nie ma co na siłę uszczęśliwiać :)
    pozdrawiam Bartek

  5. #15
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    ttrol, no ale może się mylę? Powiedź swoją opinię i uargumentuj. Bo do dyskusji są potrzebne argumenty, no i jeśli nie mam racji, to przy zasadnych argumentach zmienię zdanie. Ale jeśli nie bo nie, tak jak niektórzy piszą, to mnie nie przekonuje.

  6. #16
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    naturalnie, że się nie mylisz
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 12-03-2019 o 08:57
    pozdrawiam Bartek

  7. #17
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    29
    BMW
    e36,e46,e38
    Skąd
    okolice Kielc
    Jaki negatyw na niższej oponie😱 fachowcy

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    bombel ale pierdzielisz.Dałeś przykład sprężyn i opon,pisząc że bedzie tak samo.Czy ty wiesz o czym piszesz ?Opony czy to niższe czy wyższe nie mają nic do geometrii.
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  9. #19
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez ttrol Zobacz posta
    naturalnie, że się nie mylisz
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    jeśli średnica koła się zmniejsza o kilka cm, przez za niską oponę, to się negatyw robi automatycznie. Tak jakbyś zaczął obniżać na sprężynach.
    Jesteście pewni? Geometria zawieszenia się nie zmienia. Wszystkie elementy trzymają taki sam wymiar. Zakładanie koła o wyraźnie mniejszej średnicy nie jest tożsame z obniżaniem na sprężynach. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to po założeniu np. kół o mniejszej średnicy inaczej rozkładają się siły (głównie dźwignia jaką wywiera koło na piastę) i to może powodować inne odkształcanie się zawieszenia na elementach gumowych, ale czy to są aż tak zauważalne wartości? No i oczywiście takie odkształcenia są zależne od tego jak zbudowane jest dane zawieszenie.

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Jesteście pewni? Geometria zawieszenia się nie zmienia. Wszystkie elementy trzymają taki sam wymiar. Zakładanie koła o wyraźnie mniejszej średnicy nie jest tożsame z obniżaniem na sprężynach. Jedyne co mi przychodzi do głowy, to po założeniu np. kół o mniejszej średnicy inaczej rozkładają się siły (głównie dźwignia jaką wywiera koło na piastę) i to może powodować inne odkształcanie się zawieszenia na elementach gumowych, ale czy to są aż tak zauważalne wartości? No i oczywiście takie odkształcenia są zależne od tego jak zbudowane jest dane zawieszenie.
    Średnica koła nie ma nic do nacisku na piaste.Odsadzenie felgi,czyli et TAK !!!
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

Podobne wątki

  1. [opony] Jakie opony zimowe na felgi 15" do E32
    Przez LoOkas w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 11-10-2013, 11:07
  2. [opony] Opony w dobrym stanie.SPRZEDAM LUB ZAMIENIE!!!
    Przez phdream w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-04-2008, 22:58
  3. [opony] Opony Michelin Pilot CX i HX - jaka różnica?
    Przez Aldik w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-03-2008, 17:42
  4. [opony] kupie opony uzywane 215x45 r16
    Przez oizo_pl w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-02-2008, 20:39
  5. [opony] Jakie opony polecacie na zime do E38 ?
    Przez EVAN w dziale Felgi, opony, itp.
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 09-08-2007, 18:36

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •