Cytat Zamieszczone przez coboss
Nie do końca o tym mówicie Panowie bo to chyba potocznie się tak przyjęło, że każdy tak na to mówi.

W ciemno muszę wymienić bo nikt nie chce mi dać gwarancji, że to na pewno to. Jak mówiłem od jednego pierdółka błędy się sieją na inne.

Obstawiam osobiście Zawór regulacji ciśnienia na pompie

RealOEM

Ten zaworek ma numer 20

Czujnik to tylko czujnik na listwie, mnie elektryk (częściowo mechanik) wyśmiał jak mu pokazałem czujnik na listwie. Od razu powiedział, że nie zna przypadku żeby ten czujniczek się psuł (nr8) i siada ten "czujnik" jak go nazywają wszyscy czyli zawór regulacji na pompie. Do niego dojechałem bo odłączyłem czujniczek na listwie przez co nie gasił silnika lecz można to nazwać jechał w trybie awaryjnym ale w ten sposób mogę rozwalić wtryski i bóg wie co jeszcze bo po to ktoś założył czujniki i inne pierdoły żeby nie uszkodzić silnika.

A Ty BOSS myślisz też o tym samym??
Slawek1 ma racje- tez moge ci klika uszkodzonych czujnikow sprezentowac ;)
Po wymianie zaworu nr 20 napewno auto zacznie lepiej zamiatac ale watpie zeby to usunelo ta przypadlosc...