Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Patryku, jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie o tym to na pewno tych klem nie może pomylić. :)
Z tego co wiem altek w polifcie jest wodny bezszczotkowy. Regeneracja takiego to wyższa szkoła jazdy, ze względu na uszczelnienie dekla odpowiednią masą a nie silikonem.
Polecam sprawdzenie parametrów elektrycznych oscyloskopem, wtedy wyjdzie wszystko co mu dolega (o ile fachman będzie umiał zinterpretować odczyty). Szczególnie że pad jednej diody w moim przypadku nie dał konkretnych objawów przez kilka tygodni.
Mam u siebie PDL 5600 czyli komputer diagnostyczny + oscyloskop. Niezły kombajn, pomaga szybko znaleźć przyczyny problemów elektrycznych.
Tapatalk na Sony Xperia
Ostatnio edytowane przez hatecraft ; 01-03-2019 o 08:07
Więc tak po wymianie alternatora zrobione około 50km normalnej jazdy od czasu do czasu lekkie gazowanie, żaden błąd nie wyskoczył więc miejmy nadzieje że to było usterką owego błędu. Przy okazji zmienione kocki i tarcze oraz drążek środkowy wraz z końcówkami.
Stary alternator poklejony jakimś silikonem i słyszalne zgrzyty, trzaski, przeskoki.
No to fajnie ,że ogarnąłeś temat.
Pytanie tylko jak w takim razie był zregenerowany ten alternator w tym 2015 roku skoro tak wyglądała jego praca w ostatnich dniach ?
Dawaj. Co za problem ?
Generalnie po wymianie alternatora, rolek, paska auto ciężko odpala. Aku dobre, ładowanie dobre. Pierwsze odpalenie czasem jest od strzała czasem kreci, gdy zaraz po odpaleniu zgasi się samochód następne odpalenie jest od strzała, natomiast po jezdzie i wylaczeniu auta na jakies 10-15min auto juz ma kompletny problem z odpaleniem. Zero błędów ale auto kreci kreci i już jakby chciało odpalić dalej kreci po czym dopiero po chwili powoli wchodzi na obroty. Mimo wciskania pedału gazu auto tak samo kreci, świeci się ikonka akumulatora podczas kręcenia. Dodatkowo w ostatnim odzywa sie pompa w baku "buczy" ale tez raz na jakis czas, czy to moze byc przyczyną? Dzisiaj po odlaczeniu przeplywki auto paliło praktycznie od strzała. Obroty nie faluja, trzyma pion.
Pierwsze diagnozy to czujnik walka, pompa, może przepływka?