Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Wątek: Świst/gwizd przy zmianie z 1 na 2 i 2 na 1

  1. #21
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    1,569
    BMW
    E38 750i 1997 rok
    Skąd
    Opolskie
    Właśnie stałem przy nim, wepchnalem się się kolejkę.;)
    Ale poza tym wszystko jest dobrze zrobione, weszło ok 7l oleju.(normalnie powinno ok 6, ale miałem odkrecona chłodnice skrzyni i trochę wyciekło z układu)
    Dokupie jeszcze 2l i i sprawdzę stan według procedury z tis aby to miało ręce i nogi.
    Jednak ten dźwięk na pewno nie ustąpi, coś jest zużyte.

  2. #22
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Spotkałem się kiedyś z takim piskiem skrzyni 5hp i winny okazał się simering między skrzynią a silnikem.
    Diagnoza prosta bo wystarczy przez to okienko rewizyjne , to co się odkręca śrubę do spuszczania oleju z konwertera pofukać jakimś wd40 na wałek na środku i na jakiś krótki czas jest cicho.

  3. #23
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,413
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Słaba jakość nagrania ale coś tam słychać

    https://m.youtube.com/watch?v=z5IcZJ...ature=youtu.be
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez tequila1909 Zobacz posta
    Olej razem z filtrem był wymieniany 45kkm temu.

    Na 'n' faktycznie nie trzymam za długo.

    W przyszłym tygodniu umówie się na wymianę.

    Gdzieś czytałem, że te skrzynie wytrzymuja ok 300kkm i trzeba robić remont. Ile w tym prawdy.... U mnie 280kkm nalotu.
    To wszystko takie wyliczanki / chociaż gdzieś ostatnio słyszałem ze niby da się w niektórych autach sprawdzić ile razy zmieniała bieg i to może być jakaś tez podstawa do określenia jej żywotności ale trzeba ciagle brać pod uwagę to jak ktoś ja użytkował , czy zmieniał olej itd itp

  5. #25
    Vip Vip Awatar ELVIS
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    4,935
    BMW
    BRAK
    Skąd
    BEUTHEN/Bytom
    Cytat Zamieszczone przez tequila1909 Zobacz posta
    Słaba jakość nagrania ale coś tam słychać

    https://m.youtube.com/watch?v=z5IcZJ...ature=youtu.be
    To turbo

    A tak poważnie , wcale nie musi być to ASB.
    Ostatnio edytowane przez ELVIS ; 01-02-2019 o 16:50

  6. #26
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Też mi to nie wygląda na ASB. Bardziej kolektor ssący od strony grodzi. Zobacz czy tam jest ta nieszczęsna zaślepka na swoim miejscu. Może disa świszczy ?

  7. #27
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,413
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Miro, o jakiej zaślepce mowa ?
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez tequila1909 Zobacz posta
    Miro, o jakiej zaślepce mowa ?
    Na tym kolektorze jest więcej zaślepek . Ja jednak obstawiałbym nieszczelność na Disie i co jeszcze przyszło mi do głowy to odma.
    Problem w tych silnikach tzn w osprzęcie jest w rurce bagnetu. Rurka z odmy połączona jest z rurką bagnetu. Ta metalowa się zapieka i olej a zimą jest to taka maź nie umie zejść do misy olejowej. Ogólnie cały układ odpowietrzenia silnika się zatyka albo rozwala rurki z odmy.
    Musiałbyś to wszystko przejrzeć .
    Tak wyglądają zaślepki
    Ostatnio edytowane przez miro ; 02-02-2019 o 20:10

  9. #29
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Tu jest rozwiązanie problemu zatykającej się rurki w rurce od odmy https://www.bimmerfest.com/forums/sh....php?p=6881681
    Ja bym zaczął od tych spraw a ASB zostawił na razie w spokoju.

  10. #30
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,413
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Dzięki Miro za wskazówki, odmę i tak chciałem prewencyjnie wymienić.

    Tylko nie daje mi spokoju, czemu podczas zmiany z 1 na 2 i redukcji 2 na 1.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

Podobne wątki

  1. [skrzynia] Błąd przy zmianie z R na D/ P na D
    Przez kolakk w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 08-12-2018, 13:43
  2. [skrzynia] Szarpanie przy zmianie biegów
    Przez Amigo w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-12-2015, 11:13
  3. [skrzynia] Szarpie przy zmianie z R na D
    Przez cziko1979 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 23-04-2015, 22:19
  4. [skrzynia] Szaprie przy zmianie z P na D
    Przez hozar w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 15-04-2012, 20:10
  5. Problem przy zmianie amortyzatorów tył
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 06-02-2011, 13:55

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •