Witam.

No i zaczęło się znaczenie terenu.Po nocy zostają plamy po oleju silnikowym .Po szybkiej wizji lokalnej wali spod obydwu pokryw zaworowych i widać zapocenia na silniczkach valvetronica . Odma wymieniona i rurki na nowy model.
Chciałbym temat uszczelnienia silnika ogarnąć kopleksowo i mam pytanie do osób , które juz walczyły i mają jakieś doświadczenie-jakie uszczelniacze/uszczelki kupić i inne pierdoły wymienić przy jednym dłubaniu.Uszczelniacz wału od strony skrzyni wymieniony.Słynna rurka i uszczelniacze robione przez poprzedniego właściciela.
-Uszczelki pokryw + valvetronica
-Fajki świec,świece i cewki-kupione
- co jeszcze???


Na jakie ciekawostki można trafić przy wymianie. Bo może zaraz wyjdzie że szybciej wyciągnąć cały silnik.Przy okazji wymienię pasek,rolki i pompę wody.

Pozdrawiam