Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: rozładowanie nowego akumulatora w jeden dzień!!!!!!!!!!!!!!!!!! 730d

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2018
    Posty
    10
    BMW
    e39 530d 1999, F01 730d 2008
    Skąd
    Lębork

    Post rozładowanie nowego akumulatora w jeden dzień!!!!!!!!!!!!!!!!!! 730d

    Witam serdecznie drogich Użytkowników naszych pięknych siódemeczek.
    Mam straszliwy problem ze swoim autem,które odkąd je mam(pół roku) nie sprawiło żadnych problemów.Nie znam się na mechanice od razu powiem więc proszę nie krzyczeć,że PAŁA czy coś tam.Po prostu można kochać auta się na nich nie znając.
    Zacznę może od początku.Problemy z akumulatorem zaczęły się jakieś 2 miesiące temu.Najpierw wyskoczył pojedynczy błąd naładuj akumulator.Wyskakiwał 2 tygodnie aż ogarnąłem prostowniczek agm.Podładował było ok,miesiąc był spokój.Nastały trochę chłodniejsze temperatury koło 5stopni i bład wyskoczył znowu.Naładowałem kolejny raz-2 tygodnie był spokój.Auto zapalało normalnie.Jadę do pracy tego poniedziałku o 5,40 zaczeła się lambada na wyświetlaczu.Najpierw wyskoczył problem ze światłami,następnie cos ze stabilizacją toru jazdy,absy,awaria hamulca ręcznego,znowu skrętne światła,potem jeszcze coś,potem znowu coś z ręcznym i na koniec..............bład skrzyni biegów i jeszcze raz reczny......auto straciło prąd i zgasło....zdążyłem tylko dojechać na pobocze (to wszystko działo się 6 km od startu) dodam,że w Holandii i zatrzymałem się w połowie sygnalizatora przed skrzyżowaniem dość ruchliwym o tej porze........ponad 2 godziny na awaryjnych wyprzedzanym przez wszystko co się tylko da......i to taka historia