-
Zaawansowany Użytkownik
chyba ze na prasie polece z tym ostroo...
-
Zaawansowany Użytkownik
witam jako iz mialem ostatnio okazje pojechac szybciej 7er niz zwykle tzn. 180km/h to okazalo sie iz auto nie prowadzi sie tak jak powinno tzn. gdzies tak od 160km/h zaczyna myszkowac, jezdzi od jednej krawedzi pasa do drugiej. Wczesniej mialem podobnie ale przy 120km/h po wymianie czesci o numerze 6 z rysunku :
http://www.realoem.com/bmw/showparts...22&hg=33&fg=30
dolegliwosc wystepuje przy wyzszej predkosci dlatego dobrze obstawiam iz winne temu sa tuleje wachaczy tylnych (nr 2 z rys.) ?
idzie je wymienic bez zdejmowania wachaczy ?
i jeszcze jedno pytanie czy czesci o numerach 2 i 3 z rys :
http://www.realoem.com/bmw/showparts...20&hg=33&fg=30
wymienia sie i moga byc tez winowajca problemu myszkowania czy nie ? Pytam gdyz jezeli bede sie bral za wymiane tych tulejek to odrazu bym wymienil i te ale niewiem czy sie je wymienia gdyz nie moege znalezc na forum nic na temat ich wymiany ( chodzi o 2 i 3 z drugiego rysunku).
-
Początkujący Użytkownik
http://allegro.pl/lacznik-stabilizat...866338969.html spróboj wymienić też to przy okazji tzw dogbones. U mnie po wymianie znacznie poprawilo sie prowadzenie i auto tak nie rzuca. Ale nadal tuleje mam do wymiany
-
Zaawansowany Użytkownik
sory ale jak btys przeczytal wszystko co napisalem to bys wiedzial ze te czesci mam wymienione.
-
Vip
Vip
Hej, każda z tych tuleji co napisałeś jest wymienialna. Jednakże te tylnej belki duże, numer 2, łatwo sprawdzić, czy są zużyte. Wchodzisz na kanał, świecisz sobie latarką, a kolega buja auto na boki. Chociaż jak ja jeździłem z wywalonymi tymi tulejami nic nie myszkowało, a pamiętam, że i 250 się zdarzyło. Najbardziej myszkuje jak są luzy na tych łącznikach dogbones, ale piszesz, że wymieniłeś. Tuleji numer 3 nigdy nie widziałem zużytej, ponieważ, ona pracuje w niewielkim zakresie. Tuleje wahaczy, numer 2 z wcześniejszego linka, zużyte widziałem tylko raz jak e32 miało przebieg blisko 600 tyś km, poza tym jak są zużyte od dłuższego czasu odbija się to na negatywie z tyłu i nierównomiernym zużyciu opon, ale nie aż tak jak w przypadku zużytych gruszek od nivo. W pozostałych przypadkach były jak nowe, moje auto ma dla przykładu 300 tyś. Daj auto na podnośnik, zaprzyj się , złap za koło i wyrywaj, nie powinno być żadnego luzu. Jakiej firmy założyłeś te łączniki dogbones, bo u mnie Febi po 10 tyś miało taki luz, że zaczęły skrzypieć, może masz jakieś tańsze i mają luz od nowości.
Ostatnio edytowane przez ttrol ; 08-11-2011 o 19:09
pozdrawiam Bartek
-
Zaawansowany Użytkownik
wymieniane nie tak dawno dwa tygodnie temu od tego czasu moze przejechalem 200 km, laczniki dogbones wraz z lacznikami stabilizatora i poduszkami przod/tyl wszystko firmy lemforder takze raczej nie powinno byc lipy.
-
Vip
Vip
Hej, a może to przód, jak mi się zrobił luz na maglu to w tych wyższych prędkościach już trzeba kierownicę trzymać obiema rękami, ale tak to jest jak się zużywa.
-
Zaawansowany Użytkownik
luzu na kierownicy nie ma wlasnie, a nie caly rok temu z przodu zawiecha byla robiona. Przed wymiana tych tulejek dogbones objawy wystepowaly przy 120km/h po wymianie jest lepiej ale wystepuje to przy wyzszych predkosciach.
A samemu przy pomocy kanalu, preta nagwintowanego, nakretek da rade wymienic wczesniej wspomniane tuleje tylnego zawieszenia czy trzeba dawac do warsztatu ?
Wogole jaki jest koszt wymiany w warsztacie tych tuleij (8szt) bo sam koszt kupna ich nie jest duzy.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum