Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
No to współczuję. Jednak i Twoje N54 też dopadło. A nie wierzyłeś, że mojej po 108kkm było trzeba zmieniać... Zwracam uwagę iż przy remoncie należy wymienić wszystkie śruby aluminiowe. Są jednorazowe. Najpier dokręcasz na moment a potem jeszcze o kąt zadany obracasz aby śruba się odkształciła plastycznie.

Jak już masz rozebrane, to sprawdź wałek wydechowy i jecho obudowę na końcu, przy 6 cylindrze czy się nie zaczyna zacierać. Piastę wału i zębatkę rozrządu koniecznie nową, w sumie najlepiej i łańcuch też zmienić z napinaczem. To drobne pieniądze ksoztuje.
Wszystko będzie sprawdzone, a rozrząd pójdzie nowy. Ja Tobie nie wierzyłem, po Twój silnik kulał, a mój śmigał do samego końca. Zero objawów, spadków mocy itp. Nie oberwał mocno, więc powinno być ok. Co do rozrządu, widziałem, że są kompletne zestawy z napinaczami. Czyjego producenta montowałeś, czy brałeś ORI?

Cytat Zamieszczone przez krzysiek89 Zobacz posta
Masakra :/ jak widać w tym silniku trzeba pilnować wszystkiego od wtrysków po panewki ciekawe czy po 300 tysiącach nie będzie trzeba rozebrać całego silnika na przegląd
Wtryski też będą teraz sprawdzone.