Strona 8 z 25 PierwszyPierwszy ... 67891018 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 259

Wątek: Historia smutnej panewki, czyli nagła śmierć eFy N54

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Zaawansowany Użytkownik Awatar ARIE(L)
    Dołączył
    Aug 2015
    Posty
    406
    BMW
    BMW E66 - 750 LI, FORD TRANSIT 2.0 ECOBOOST
    Skąd
    DROBIN
    Pamiętam jak kupiłeś auto to pomyślałem że kupiłeś 3 litrowego benzyniaka to chociaż będziesz miał spokój z bolączkami v8 a tu c***.... Naprawdę współczuję... Ja swoim autem już praktycznie ze 4 miesiące nie jeździłem bo ciągle coś robię... Ból dupy i nic więcej... Czasami naprawdę myślę czy jakbym może coś nowszego kupował to może jakies Audi czy Volvo....

    Wysłane z mojego RNE-L21 przy użyciu Tapatalka

  2. #2
    Moderator Mod Awatar BOSS
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    4,134
    BMW
    740i
    Skąd
    Dolny Slask
    Cytat Zamieszczone przez ARIE(L) Zobacz posta
    Czasami naprawdę myślę czy jakbym może coś nowszego kupował to może jakies Audi czy Volvo....
    Problem w tym ze niestety ale u innych marek nie jest wcale lepiej...
    Kazdy koncern na ma celowniku max 200tkm i wymieniaj samochod najlepiej tylko na nowy - taka to teraz "ekologia"
    Każdy człowiek jest jak książka, ma dobre strony, wystarczy tylko przekartkować te złe !!!

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik Awatar rexman
    Dołączył
    Jul 2015
    Posty
    684
    BMW
    e31
    Skąd
    Irlandia

    Post

    Cytat Zamieszczone przez BOSS Zobacz posta
    ... wymieniaj samochod najlepiej tylko na nowy - taka to teraz "ekologia"
    Wkrótce świat opanują "elektryki". Będziemy wymieniać jak sprzęt AGD.
    Zostań dawcą szpiku kostnego... dkms.pl

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Mam wrażenie, że chłopaki którzy posiadają EFki trochę się pocieszają takim tłumaczeniem: "przecież wszystko się psuje, to normalne, nic się nie stało.."itd. Jakoś wspomniany kolega z ASO Bmw mówi, że chłopaki pracujący w należącym do tego samego dealera serwisie Merca nie zgłaszają takich problemów z silnikami i różnych innych problemów również. Oczywiście nie jest idealnie ale jednak bez porównania lepiej niż w Bmw. Wspomniane Audi miało równiez problemy z motorami ale poprawili się i w tej chwili ciężko im cokolwiek zarzucić.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    337
    BMW
    Bylo: F01 730D, Jest: Tesla S
    Skąd
    Bydgoszcz
    Ja sie nie pocieszam i narzekam caly czas :). Odkad ma Fki to walcze z jakimis drganiami a pol auta juz wymienilem. Auta BMW pomogly mi rozwinac wiedze o diagnostyce komputerowej. Ostatnio powiedzialem komus, ze moze Lexusy beda mniej problemowe i komfort pozostanie zblizony to zostalem wysmiany, ze Lexus nie da mi tego co BMW. Pytanie czego nie da ale czego tez nie zabierze :).

    Badz co badz bardzo ciezko mi sie rozstac z marka i brne w to dalej pomimo rady wielu znajomych i rodziny aby sprzedac i kupic cos innego.

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,527
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice
    Z mercedesami jest podobnie. Wymyslili sobie serwis olejowy co 40 000 i silniki w sprinterach zarowno 2.2 jak i 3.0 cdi padaja jak muchy, mam do czynienia z firma która ma takie busy i w tym roku padło juz 5 albo 6 silników.

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN

    Post

    Cytat Zamieszczone przez darekbb Zobacz posta
    Z mercedesami jest podobnie. Wymyslili sobie serwis olejowy co 40 000 i silniki w sprinterach zarowno 2.2 jak i 3.0 cdi padaja jak muchy, mam do czynienia z firma która ma takie busy i w tym roku padło juz 5 albo 6 silników.
    Ale to właściciel tych busów jest sobie sam winien ,że wymienia olej co 40kkm. U nas w firmie sprintery olej mają wymieniany co 15 kkm i jako trzy letnie auta mają po 500 kkm zrobione i nic im nie dolega.
    Przecież te auta zarabiają bardzo dużo pieniędzy więc należy im olej wymieniać częściej no ale jak właściciel jest sknera i wierzy propagandzie w tych czasach to tak to potem niestety wygląda.
    Przedstawiciele i technicy w naszej firmie jeżdżą trzy lata od nowości Peugeotami 1.6 hdi i chłopaki mają ponad 300 kkm i zero ,powtarzam zero problemów. Oleje co 15 kkm opony i tarcze z klockami wymieniają . Jedyny problem to jak sie odezwał się komunikat o uzupełnienie oleju eolys haha..... Czyli żaden problem.
    A tu V8 czy R6 we flagowej limuzynie BMW nie potrafi bez żadnej ingerencji i grubszych wymian dojezdzić 200 kkm........ Przykre ?? To nie jest przykre . To jest żenada . Wstyd i tragedia.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    A skąd wiesz że też nie był stosowany jakiś pojebanie długi interwał olejowy na początku?

  9. #9
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    A skąd wiesz że też nie był stosowany jakiś pojebanie długi interwał olejowy na początku?
    Mirowi nie wytłumaczysz. On jak zacięta płyta i żadne argumenty do niego nie przemawiają - Miro wie (naj)lepiej. Łazi tak po tematach i wciska swoje, czy tego chcesz czy nie. @Miro bez urazy, lubię Cię, ale ku..a nie masz umiaru chłopie.....

  10. #10
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Bartku jest mi przykro ,że Cię to spotkało ale przecież żeby nie powiedzieć ...A nie mówiłem.
    Poznaliśmy się i bardzo Cię polubiłem bo fajny z Ciebie chłop ale wytłumacz mi dlaczego tak zawzięcie bronisz tej Fki ? Przecież sam widzisz jak to wygląda. Jest ładna bo jest....nie powiem Dla mnie jednak to nie wszystko.
    Miro na zdjęciach, które wstawiłem jest taka czarna szrama po obwodzie panewki i wału. To najprawdopodobniej kawałek nagaru z sadzy, który się oderwał i wszedł pod panewkę, a wszystko przez, o ironio, dopiero co zalany olej (Millers 0w40 LL-01 ze sprawdzonego źródła). Auto zrobiło na nim 10km. Po zlaniu był czarny. Wygląda, że lałem zbyt dobry olej, który nie ignorował nagaru, tylko go usuwał ;)

    Poniżej serwisówki do wymiany panewek:
    https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f...arings/4O9ta7o
    https://www.newtis.info/tisv2/a/en/f...arings/GbBVRRF

    Wyjaśnia się tam też tajemnica kolorów panewek i jak bardzo one są spasowane z wałem i korbowodami. Nie wiem, czy jakiejkolwiek firmie opłacałoby się wydać gruuuuuby hajs na takie przygotowanie silnika, po to, aby po 200k km miał się rozpaść ;)

Podobne wątki

  1. [silnik] Panewki??
    Przez krzycholina w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 14:19
  2. Historia z morałem, czyli "polski Janusz vs. inżynierowie BMW"
    Przez tuczi77 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 08-08-2014, 12:13
  3. Śmierć na autostradzie 07.07.2010
    Przez ArekLand w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 16-08-2010, 09:11
  4. [mechanika] Nagła awaria!! Pomocy! wyciek + urwany czujnik
    Przez mogewszystko w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:44
  5. Alkohol + brawura + bezmyślność = śmierć - tragiczny wypadek
    Przez bitek-bitek w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-05-2009, 20:47

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •