A ja się zgadzam z Krugerem.
To kuwa nie filtry albo jakieś paski żeby po takim przebiegu kontrolę robić.
Rozumiem szok pourazowy jak gościowi urywa np rękę "ja pie...lę nic się nie stało przecież "
Także tlumaczcie sobie jak chcecie bo macie 7-er F.
Po prostu F jak Fuck.Tak jak pisze Kruger
Auto za pół bańki z wielkiej trójcy.
Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
Jeśli rzeczy się zużywają po po co ten post?
Trzeba było wymienić jak filtry ,paski itp.
A tu zonk i koszty.
Obawiam się że Miro ma po części rację.
Im nowsza generacja tym większa jeżdżąca bomba.
Nie ma się co spinać że padło hasło Audi.
Grupa vw tez ma wpadki. Takie czasy.
Tylko wiesz, kupujesz furę top jakim jest 7er , sprawdzasz przebieg i wierzysz że jest faktyczny. 170 nalotu a tu dup.
Miałeś z twoją E32 takie jaja ?
Chyba nie.
Tak jak ktoś pisał. Komfort,przestronność, dynamika inna.
Ale jakość począwszy od lakierów,skór,plastików - shit.
Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 05-11-2018 o 10:16
No dobra a inne panewki też tak wyglądają? Czy po prostu ta się zatarła bo jakiś kanał olejowy się przytkal? Takie rzeczy się zdarzają, jeśli olej był wymieniany co 30k wcześniej to teraz coś wypłukało.
Ostatnio edytowane przez jagdtiger ; 01-11-2018 o 10:59
Inne panewki były na takie 3+/4-, ale tylko korbowodowe. Panewki główne były bez zarzutu. Jest takie podejrzenie, że coś zostało wypłukane, weszło na panewkę, a dalej było z górki. Po zdjęciu tych panewek z wału one nadal miały trochę oleju na sobie, więc to nie było spowodowane permanentnym przytkaniem się kanału olejowego.
To tak z ciekawości, kiedy powinno się sprawdzić panewki w silniki N54B30, BMW 740i? Pytałem się w dobrym serwisie w Warszawie i powiedziano mi, że tego się nie rusza, chyba, że coś się dzieje...Tak to zaglądanie tam jest bez sensu. Mam przebieg 182kkm, oryginalny. Co myślicie?
Mogę Ci doradzić tak: poszukaj w internecie test jakości oleju. Kosztuje około 100pln. Robi się to wysyłkowo. Przy wymianie oleju weź próbkę starego. Jak wyjdzie Ci, że jest podwyższona zawartość metali, to wtedy sprawdzaj.
O i to ma sens, na pewno sprawdzę następnym razem. Macie jakieś sprawdzone miejsca do przeprowadzenia takiego testu?
Jak w moim F11 520D obrocila sie panewka to mechanik sie spytal jak olej wlewalem. Ja na to Motul. Pokiwal glowa i spytal po co cudowac to pewnie przez te wynalazki a powinienem lac Castrola :). Dopiero ja zobaczyl, ze resztki slizgu zapchaly smok pompy to odpuscil temat oleju :). Ja od tego czasu leje tylko Ori BMW ale wiem, ze to Shell. Ludze sie jednak, ze robia dla BMW lepsze oleje :). Mozna zerknac na YT na wyniki testow uzytkownika Piotr Tester.