Idź na grubo teraz. Wsadź wzmocnione panewy, rób program, wstaw pojedyncze duże turbo tak jak to robią i miej 450 koni :)
Do tego silnika w USA to tak jak mówisz, faktycznie dużo fruktów jest.
Idź na grubo teraz. Wsadź wzmocnione panewy, rób program, wstaw pojedyncze duże turbo tak jak to robią i miej 450 koni :)
Do tego silnika w USA to tak jak mówisz, faktycznie dużo fruktów jest.
Taki projekt single Turbo nie pasuje do codziennej jazdy Turbo dziura itp
Aldik ma rację z tym że dziś auta są dużo mocniej używane. Zobacz na autostradzie sune sobie dziś 130 na urlop w AMG a lewym co chwilę jakieś gówno z 1,4 śmiga 150-170 ale potem że silniki słabe robią. Do tego wymiany oleju co 30 tyś i inne zaniedbania ludzi dla których auto to tylko rzecz bez znaczenia. Nowe auta są mniej trwałe ale mocniejsze silniki, lepsze automaty itd
Damned jak chcesz to podaj nr vin.kolega ma prawdopodobnie wał caly slupek itp.pisz na priv.jak by co.
Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Jestem tego samego zdania co Ty @Kruger32 . Ja osobiście tego gówna bo inaczej tego nazwać nie można co BMW wsadza od kilku ładnych lat pod maskę na pewno sobie nie zafunduję . Są auta które jeżdżą i wyglądają równie dobrze a może i lepiej i nie generują takich atrakcji. Weźmy chociażby A8 4.2 tdi. Siła pod każdym względem .
Prędzej bym się zdecydował na motor W12 z grupy VAGa niż na którykolwiek benzyniak ze stajni BMW jaki jest pod maską F-ki. Przykre ale prawdziwe.
Albo auto ma być dla mnie albo ja dla auta ???? Bo czegoś tu nie rozumiem.
Z Audi tez nie tak pięknie, znajomy kupił hmm chyba 5 sztuk Audi q5 do firmy i nie obeszło sie bez dolewki oleju na trasie z Katowic do Gdańska ! W ASO powiedzieli, że mieści sie w normie i co ciekawe wszystkie sztuki borykały się z tymi problemami. Mieli tez Audi A8 4,2 które sprzedali jak miało ok 150 tyś km i znajomy w ASO mu powiedział, że to ostatni moment bo za chwile zaczeły by powazne koszta z naprawami. Cytowałem .
My głownie zwracamy uwagę na BMW ale to nie jedyne auto z wadami. To że nie powinny to juz inna bajka.
kruger32 przeciez jemu nie padł silnik tylko panewka sztuk jeden ! :)
Czyli jak rozumiem poniektórych panewki powinny być dożywotnie. To brniemy dalej: To dlaczego łańcuch/pasek rozrządu trzeba jednak kontrolować i wymieniać co jakiś czas?