Strona 5 z 25 PierwszyPierwszy ... 3456715 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 259

Wątek: Historia smutnej panewki, czyli nagła śmierć eFy N54

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Idź na grubo teraz. Wsadź wzmocnione panewy, rób program, wstaw pojedyncze duże turbo tak jak to robią i miej 450 koni :)
    Do tego silnika w USA to tak jak mówisz, faktycznie dużo fruktów jest.

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2008
    Posty
    2,603
    BMW
    740iA e-32
    Skąd
    Rawicz Wlkp
    Blog
    1
    Taki projekt single Turbo nie pasuje do codziennej jazdy Turbo dziura itp

    Aldik ma rację z tym że dziś auta są dużo mocniej używane. Zobacz na autostradzie sune sobie dziś 130 na urlop w AMG a lewym co chwilę jakieś gówno z 1,4 śmiga 150-170 ale potem że silniki słabe robią. Do tego wymiany oleju co 30 tyś i inne zaniedbania ludzi dla których auto to tylko rzecz bez znaczenia. Nowe auta są mniej trwałe ale mocniejsze silniki, lepsze automaty itd

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Damned jak chcesz to podaj nr vin.kolega ma prawdopodobnie wał caly slupek itp.pisz na priv.jak by co.

    Wysłane z mojego SM-G965F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  4. #4
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Jestem tego samego zdania co Ty @Kruger32 . Ja osobiście tego gówna bo inaczej tego nazwać nie można co BMW wsadza od kilku ładnych lat pod maskę na pewno sobie nie zafunduję . Są auta które jeżdżą i wyglądają równie dobrze a może i lepiej i nie generują takich atrakcji. Weźmy chociażby A8 4.2 tdi. Siła pod każdym względem .
    Prędzej bym się zdecydował na motor W12 z grupy VAGa niż na którykolwiek benzyniak ze stajni BMW jaki jest pod maską F-ki. Przykre ale prawdziwe.
    Albo auto ma być dla mnie albo ja dla auta ???? Bo czegoś tu nie rozumiem.

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Jestem tego samego zdania co Ty @Kruger32 . Ja osobiście tego gówna bo inaczej tego nazwać nie można co BMW wsadza od kilku ładnych lat pod maskę na pewno sobie nie zafunduję . Są auta które jeżdżą i wyglądają równie dobrze a może i lepiej i nie generują takich atrakcji. Weźmy chociażby A8 4.2 tdi. Siła pod każdym względem .
    Prędzej bym się zdecydował na motor W12 z grupy VAGa niż na którykolwiek benzyniak ze stajni BMW jaki jest pod maską F-ki. Przykre ale prawdziwe.
    Albo auto ma być dla mnie albo ja dla auta ???? Bo czegoś tu nie rozumiem.
    Z Audi tez nie tak pięknie, znajomy kupił hmm chyba 5 sztuk Audi q5 do firmy i nie obeszło sie bez dolewki oleju na trasie z Katowic do Gdańska ! W ASO powiedzieli, że mieści sie w normie i co ciekawe wszystkie sztuki borykały się z tymi problemami. Mieli tez Audi A8 4,2 które sprzedali jak miało ok 150 tyś km i znajomy w ASO mu powiedział, że to ostatni moment bo za chwile zaczeły by powazne koszta z naprawami. Cytowałem .
    My głownie zwracamy uwagę na BMW ale to nie jedyne auto z wadami. To że nie powinny to juz inna bajka.

    kruger32 przeciez jemu nie padł silnik tylko panewka sztuk jeden ! :)

  6. #6
    Vip Vip Awatar kruger32
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,827
    BMW
    BMW e38 750 il audi a8 d3 4.2tdi exlusive
    Skąd
    Bielsko
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    Z Audi tez nie tak pięknie, znajomy kupił hmm chyba 5 sztuk Audi q5 do firmy i nie obeszło sie bez dolewki oleju na trasie z Katowic do Gdańska ! W ASO powiedzieli, że mieści sie w normie i co ciekawe wszystkie sztuki borykały się z tymi problemami. Mieli tez Audi A8 4,2 które sprzedali jak miało ok 150 tyś km i znajomy w ASO mu powiedział, że to ostatni moment bo za chwile zaczeły by powazne koszta z naprawami. Cytowałem .
    My głownie zwracamy uwagę na BMW ale to nie jedyne auto z wadami. To że nie powinny to juz inna bajka.

    kruger32 przeciez jemu nie padł silnik tylko panewka sztuk jeden ! :)
    W cywilizowanej Europie to oznacza śmierć jednostki napędowej


    1 Miejsce
    w konkursie na auto zlotu - Ślesin 2014 w kategorii E38

    3 Miejsce
    w
    konkursie na najładniejsze auto X VIP-owskiego zlotu 2015

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez kruger32 Zobacz posta
    W cywilizowanej Europie to oznacza śmierć jednostki napędowej
    Wyczuwam od Ciebie bardzo dużo negatywnej energii ! Absolutnie musisz popracować nad pozytywnym myśleniem. Powtarzaj teraz za mną "to panewka nie silnik" ammm ammm to panewka nie silnik ammmm

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2018
    Posty
    337
    BMW
    Bylo: F01 730D, Jest: Tesla S
    Skąd
    Bydgoszcz
    Cytat Zamieszczone przez Aldik Zobacz posta
    "to panewka nie silnik"
    Niby tylko panewka ale obracajac sie zaciera wal. Nie daj Boze jak obroci sie panewka podpory w bloku to wtedy zazwyczaj jest kibel.

  9. #9
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Czyli jak rozumiem poniektórych panewki powinny być dożywotnie. To brniemy dalej: To dlaczego łańcuch/pasek rozrządu trzeba jednak kontrolować i wymieniać co jakiś czas?

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Czyli jak rozumiem poniektórych panewki powinny być dożywotnie. To brniemy dalej: To dlaczego łańcuch/pasek rozrządu trzeba jednak kontrolować i wymieniać co jakiś czas?
    Pasek to zwykła guma wiec nie ma co sie dziwić Ale reszta powinna być jednak na setki tys km .

Podobne wątki

  1. [silnik] Panewki??
    Przez krzycholina w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 15-10-2014, 14:19
  2. Historia z morałem, czyli "polski Janusz vs. inżynierowie BMW"
    Przez tuczi77 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 08-08-2014, 12:13
  3. Śmierć na autostradzie 07.07.2010
    Przez ArekLand w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 16-08-2010, 09:11
  4. [mechanika] Nagła awaria!! Pomocy! wyciek + urwany czujnik
    Przez mogewszystko w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 15-05-2010, 12:44
  5. Alkohol + brawura + bezmyślność = śmierć - tragiczny wypadek
    Przez bitek-bitek w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 01-05-2009, 20:47

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •