Dodatki czyszczące to masz już w paliwie. Główne dbanie to nie tankowanie po stacjach-krzakach, ale akurat w eFach to wada sama z siebie. Za informacją z ASO słynne "lanie wtrysków" to głównie kapanie na postoju i spłukiwanie filmu olejowego z cylindrów, co skutkowało startem na sucho. Obecnie jest 12-ta rewizja tych wtrysków.
Ponawiam pytanie, czy ISTA można zdiagnozować te wtryski?
Drugie pytanie, czy można zmienić panewki korbowodowe w N54 ściągając tylko miskę olejową? Czy jest to grubsza akcja i trzeba rozbierać motor?
Chyba nie :D
Osobiście robiłem N54 i panewki korbowodowe da się zrobić po zdjęciu samej miski. Tyle że aby zdjąć miskę, trzeba albo zdemontować całe zawieszenie przednie do dołu, albo wydłubać silnik na zewnątrz.
To wiem, ale jak już zdejmę miskę to później jest łatwo? jakieś wskazówki?